Exakt varför bad äcklar mig!!För mig är det tom främmande att skumbad skulle kunna vara mysigt ens i tanken. Jag ser bara människor som ligger i en soppa av deras eget smuts.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt varför bad äcklar mig!!För mig är det tom främmande att skumbad skulle kunna vara mysigt ens i tanken. Jag ser bara människor som ligger i en soppa av deras eget smuts.
Va!?
Alltid tänkt på dig med ett glas rödvin i handen. Haha, så fel man kan ha.
Håller helt med, men gillar inte ens tanken på stan längre
Du menar att terrier och en chihuahua är felet?Du behöver en shiba. De är rena, de stjäl eventuellt men de gör det med sådan värdighet att en själv ber om förlåtelse för att en inte erbjöd dem föremålet till att börja med, och går inte i närheten av en kisselåda.
Kan erkänna att jag aldrig någonsin haft mjölk i mitt te! Värt att prova kanske (hatar mjölk i kaffe).Jag vill ändå envist tro att alla som inte gillar te för att de tycker det är blaskigt antingen har för lite eller ingen mjölk alls i, det är gjort för att drickas med mjölk men många kaffedrickare tänker att man kan dricka det ”svart” som med kaffe. Då smakar det inget. Sen är det mesta av teet som säljs i Sverige (inklusive i tjusiga te/kaffehandlar) rätt skit. Det bästa teet är de helt vanliga man köper i påsar i England
Ja! Prova! Det blir en HELT annan grej, jag tyckte också att te var helt obegripligt innan jag flyttade till England för att plugga och fick te med mjölk och socker.Kan erkänna att jag aldrig någonsin haft mjölk i mitt te! Värt att prova kanske (hatar mjölk i kaffe).
Ja! Prova! Det blir en HELT annan grej, jag tyckte också att te var helt obegripligt innan jag flyttade till England för att plugga och fick te med mjölk och socker.
Jag vill ändå envist tro att alla som inte gillar te för att de tycker det är blaskigt antingen har för lite eller ingen mjölk alls i, det är gjort för att drickas med mjölk men många kaffedrickare tänker att man kan dricka det ”svart” som med kaffe. Då smakar det inget. Sen är det mesta av teet som säljs i Sverige (inklusive i tjusiga te/kaffehandlar) rätt skit. Det bästa teet är de helt vanliga man köper i påsar i England
Lapsang kan också drickas med mjölk precis som allt annat svart teMjölk i te?! Hädelse!
Utmanar alla som tycker att te är smaklöst att prova lapsang souchong (rökt svart te) eller något pu'er (lagrat te).
Men hur skitiga tror ni att människor är?Exakt varför bad äcklar mig!!
Nej Gud nej! Ingen mjölk i te!Jag vill ändå envist tro att alla som inte gillar te för att de tycker det är blaskigt antingen har för lite eller ingen mjölk alls i, det är gjort för att drickas med mjölk men många kaffedrickare tänker att man kan dricka det ”svart” som med kaffe. Då smakar det inget. Sen är det mesta av teet som säljs i Sverige (inklusive i tjusiga te/kaffehandlar) rätt skit. Det bästa teet är de helt vanliga man köper i påsar i England