Vad för påhittad hundras?

Lyan

Trådstartare
Jag minns en diskussion för rätt längesedan om en påhittad hundras som var extremt photoshopad. Någon som minns tråden eller namnet på ”rasen”?

Den bildgooglingen hade man gärna sluppit. 😞
De är helt photoshopade så du behöver inte vara orolig. De existerar inte i verkligheten
Snubben bakom bilderna avlar dock bully och bullterrier...

Edit: Han postar nya bilder då och då och skriver saker som ”Another concept image of my dream dog the Mollosso Presa Mayo. Though it is just a dream, I believe and hope a dog of this type will exist one day.”

Han taggar dem med bully, bullterrier och mastino napoletano. Han postar också bilder på individer av sistnämnda rasen som har mer hud i ansiktet än på resten av kroppen. :(

Senast ändrad:
De är helt photoshopade så du behöver inte vara orolig. De existerar inte i verkligheten

Ja det förstod jag, men det var obehagligt ändå.

Edit: Han postar nya bilder då och då och skriver saker som ”Another concept image of my dream dog the Mollosso Presa Mayo. Though it is just a dream, I believe and hope a dog of this type will exist one day.”

Han taggar dem med bully, bullterrier och mastino napoletano. Han postar också bilder på individer av sistnämnda rasen som har mer hud i ansiktet än på resten av kroppen. :(

Låter helt stört!

Usch!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 149
Senast: Nota
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 647
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg