Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst har vi snackat om henne förut? Vill minnas att min Sune hade mött henne någon vinter på Täby.
Hur ser Federicobebisarna ut? Han var/är en underbar häst. Men lite het i ledvolten vill jag minnas...
Secret Charm har Mr Prospector i tredje led och Northern Dancer i tredje och fjärde så du kanske ska leta efter någon som inte har så mycket av dom. Jag antar att du vill ha en galoppör.
Varför inte allas favorit, Troon? Dom är sena men blir bra. Min kompis betäckte med honom för över en månad sedan och det är bara en liten plutt på ultraljudet!
Skämt åsido så vet jag att det är många här som gillar honom och han skulle väl passa bra så tillvida att han är sprinter och han har varken Northern Dancer eller Mr P någonstans i närheten.
Gå in på galoppsport.se och kolla vad han har lämnat med ston med Mr P och ND. Sen får du rapportera!
Snygg bebbe! Såg att ditt sto inte är reggat i Sverige, är fölet svensktfött? Se till att du får registreringen gjord innan det blir för sent för då kostar det extra.
Väldigt söt Ser ut att kunna bli en vacker pålle! Ska du ha den till galopp? Var det samma som på bild i annan tråd?
Nej hon skall bli ridhäst