Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att veta att jag ska hålla mig till cappriciosanNä, den här köper jag inte igen.
Glad att ha inspirerat! Hoppas det blir godare än när jag gör baraHar en thaigryta på spisen. Köpte grön currypasta och chilipasta på stans asiatiska butik igår. Tror jag blev inspirerad av dig @Nahar
Längtar till middagen nu.
Visa bifogad fil 79214
Veganska quornfiléer! Gosh som jag längtat efter quorn! Så goda!
Japp! De har dock rebrandat dem som "gourmetfiléer" och tar dubbelt så mycket betalt typ Lite mer smak och konsistens i dem, men de smakar som quorn gör mest. Kanske blir de billigare om fler köper dem Jag kommer i alla fall fortsätta, tycker det är värt!Åh, är det quorns egna märke? Jag älskar quorn, men känns ju bättre att äta veganska!
Gjorde curry idag. Men jag tycker det är svårt att få till en riktigt smakrik curry som fortfarande är mild. Jag har ätit det, men aldrig lyckats själv. Har ni några bra currytips?
Åh, ja, då får jag hålla koll på att det faktiskt är veganskt och milt (bra att kunna fråga om specifikt, hade inte tänkt på det annars!). Har som sagt inte någon asiatisk butik nära men nästa gång jag är i stan såGlider in från sidolinjen här och rekommenderar att du besöker någon bra thai/asiatisk butik. Jag frågade om råd vad gäller currypasta för något halvår sedan och har för mig att Yellow curry är den mildaste varianten men som ändå givetvis ger currysmak. Sedan är de flesta currypastor inte veganska, de brukar innehålla räkor ("min" thaibutik har Mae Ploy och av dem är det bara den gula som är vegansk).
Edit: Tuppen (Cock Brand) som Willys har innehåller tydligen inte räkor.
Åh, ja, då får jag hålla koll på att det faktiskt är veganskt och milt (bra att kunna fråga om specifikt, hade inte tänkt på det annars!). Har som sagt inte någon asiatisk butik nära men nästa gång jag är i stan så