Inget recept precis men ugnsrostade med black garlic vegonade är supergott.Har en massa morötter hemma som jag skulle behöva använda.. Någon som har något bra recept?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget recept precis men ugnsrostade med black garlic vegonade är supergott.Har en massa morötter hemma som jag skulle behöva använda.. Någon som har något bra recept?
Det där såg ju fantastiskt ut! Har du recept?Vegansk kikärtscurry!
Visa bifogad fil 78639
Det där såg ju fantastiskt ut! Har du recept?
Ikväll blev det broccoli- och potatissoppa, passade bra till det sjukt trista ruskvädret ute.
Ursäkta det röda ljuset, har en orange kökslampa.
Visa bifogad fil 78637
Tack!Otroligt fin tallrik. Har du gjort den själv?
Så fin, verkligen! Kan man köpa det du gör någonstans?Tack!
Gjorde såna för rätt många år sedan nu, använder dom dagligen. Min favoritglasyr på som är kall vit och lite åt det gråa hållet, för varm i färgen på bilden.
Kan prata om den glasyren i mååånga timmar.
Inte nu längre, har ingen verkstad just nu. Men när jag kommer igång igen hör jag av mig.Så fin, verkligen! Kan man köpa det du gör någonstans?
Intr så bruksigt men fascinerande!Inte nu längre, har ingen verkstad just nu. Men när jag kommer igång igen hör jag av mig.
Men det är sånt här jag numera. Inte så bruksigtVisa bifogad fil 78683.
Brukar bara ha kokosmjölk, en bra currypasta och ev ett limeblad och lite sambal oelek som bas.Gjorde curry idag. Men jag tycker det är svårt att få till en riktigt smakrik curry som fortfarande är mild. Jag har ätit det, men aldrig lyckats själv. Har ni några bra currytips?
Kanske är bristande kvalitet på min currypasta då. Vad använder du för någon?Brukar bara ha kokosmjölk, en bra currypasta och ev ett limeblad och lite sambal oelek som bas.