Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Vaaaaa???!! Ska du flytta till Madrid????!!!:eek::eek::love:
Jag känner inte ens dig men jag blir typ blödig!:D

Haha yes! :) Flyttar direkt efter min resa till Dakar. Ser otroligt mycket fram emot det! :)

Jag är glad över det nya året och att jag vaknade med ett leende på läpparna:)

Gud så spännande!:D Är det inte nervöst? Börja ett helt nytt liv liksom!

Nej, inte så nervöst faktiskt, mest förväntansfullt :) Har velat få prova att bo utomlands länge och nu är det liksom ett helt naturligt steg. Ska bli grymt spännande :)

KL

Glad över att jag hade en fantastisk ridtur med Dundertunnan idag :love:

kl

För att dagens möte gick väldigt bra och avslappnat, och för att jag ser fram emot morgondagen. Möta/intervjua medlemmar och göra mitt livs första flygbladsutdelning it is!

Nytt år nya möjligheter :D Förra året var great! men det här året ska bli ändå bättre! :) Plus att jag känner mig utsövd och ledig :D

KL

FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD OCH DET HÄR KOMMER BLI ETT SÅ JÄVLA BRA ÅR OCH JAG ÄR PÅ SÅ SJUKT BRA HUMÖR TROTS ATT JAG JOBBAT TRETTON TIMMARS KAOSPASS MED UNDERBEMANNING!!!!!!! :bump:

WOHO!

kl

Sjukt glad och framför allt STOLT över mig själv för att jag krossat många av mina tidigare spärrar i livet idag, trots en del nervositet och ångest. Jag är därför helt slut i skallen, men fan vad bra det känns och fan vad nöjd jag är med mig själv. Förlåt jante, men go me!

KL
För att jag världens bästa pappa som kört över 240 mil på 4 dagar för att hjälpa mig flytta.

*kl*
Att jag snart ska iväg till min kompis för att dricka vin och bara snacka. Och att jag är ledig imorgon och kan sova massor!

kl

För... ALLT!
Satan i helvetet vad allt går bra och är bra och aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh jag spricker av glädje!!
Mvh skulle inte kunna bli på dåligt humör ens om en satellit kraschade ner i min lägenhet.

Det var fan som jag überledset skrev på Twitter på nyårsnatten: 2013 slutade så jävla värdelöst för att livet var upptaget med att buffra inför 2014.

Edit: Okej, jag var precis tvungen att springa ut på balkongen, studsa lite och pipa/skrika/låta sådär som tjejer klyschigt gör i typ romantiska komedier osv. när de är riktigt löjligt glada. Det var nog andra gången i mitt liv jag gjort så (den andra gången var när jag kom längst fram på en viktig konsert jag inte trodde jag skulle komma längst fram på, eh). På den nivån. Liveeeeeeeeeet! <3

Senast ändrad:

Hahaha, vilket underbart peppsprudlande inlägg! Nu blev jag glad bara av att läsa det!

Jag är också glad för att jag har haft en underbart skön dag, för att jag har så fina människor runt om mig, för att min uppsats är over and done with och för att jag snart ska åka ut till min bästa vän på landet och baka kladdkaka & snacka skit resten av kvällen.

Taaaack ska du ha! Och jag är glad att jag kan glädja andra med mitt humör, haha.

kl

Idag är jag glad för att jag snart ska iväg och fota min grannens häst, som tydligen är en riktig läckerbit!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar