Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Kl

Jag är glad över att mitt möte med fk gick bra idag som det lät iaf. Hoppas beslutet kommer snart så jag slipper gå runt och vara nervös över det...

kl

För att jag har två väldigt bra helger framför mig, även om jag nu råkar se fram emot den nästkommande en aaaaning mer än denna. Men det ska bli himla fint och jag hoppas den här helgtrenden håller i sig. Länge.

KL

Precis fått resultatet på tentan jag skrev 13 December. Jag är godkänd! GODKÄND!!!!!!!!!!!!!!!

Glad över småsaker :) Tittar på Deadliest Catch. Äter tre rutor choklad som en vettig människa. Sen att halva chokladkakan lär ta slut ikväll ändå, är en HELT annan sak. Men det är liksom 50g.
För ett par veckor sedan hade jag köpt 200g, pizza och chips och tryckt i mig så mycket jag bara kunde för att "choklad är ju onyttigt och då kan jag ju lika gärna...".

Framsteg! :D

GRATTIS!

kl

Haha, jag är glad av en sådan patetisk löjlig liten anledning som att det just slog mig att jag kommer få kyssa han den där fina om en ynka vecka igen, det är fan en månad sedan sist och eh ja. BAH. Mvh uppenbarligen 14 år gammal.

BRA JOBBAT! Grattis!:D

kl

Glad för att flyget gick bra. Hade en konstigt känsla att jag skulle döO_o Så jag var inställd på det typ...

Tur att flygresan gick bra, hemsk när man har en sådan känsla :nailbiting:.

kl

Överlycklig för att det blir Swedenrock Festival för mig i år igen. Har känt att jag inte haft råd eftersom jag fått massa oväntade utgifter. Men fick precis ett samtal om att min polare har köpt min biljett och hon tar inte emot några pengar för hon vill att jag ska få det i 25års present :confused::love::laugh::up::bow:!

*KL*

Idag är jag jätteglad över att snön har kommit! För egen del är det ganska drygt, men jag har hela dagen hört och sett glada små ungar springandes runt huset, skrikandes och skrattandes glatt! Har även en liten kulle precis utanför vardagsrumsfönstret och det har varit full aktivitet i backen hela dagen :)

Kl

Jag är glad över att jag tog tag i mig själv idag och tränade ett pass innan. Första på typ en månad. Får skylla på vintervila. Haft noll motivation men nu är det dags igen. Kan inte låta mig förfalla hur som helst. Då skulle jag aldrig orka leva med mig själv.

kl¨

jag är så jävla jävla glad över att jag ska till senegal i veckan och äääääntligen få träffa mina kära vänner där igen! :love: två veckor av drinkar, sol, bad, kompishäng, skratt, crepes med nutella banane :love: och promenader i mängder. fy fan vad fint!! äntligen få andas lite afrikaluft igen :love:

och som vanligt är jag glad över mina fantastiskt underbara sambo. han slår liksom alla rekord varenda dag, förstår inte hur han bär sig åt. ser fram emot att komma till madrid och få min förlovningsring :love:

edit. oj vad många :love: :o pinsamtjej.com!

Inte ett dugg pinsamt, bara fantastiskt!

Den här tråden är så härlig att kika in i, även om man befinner sig i ett läge där man inte direkt känner att man själv har något att tillföra den. Man blir liksom gladare bara av att läsa alla andras inlägg. :)

kl

För så mycket!

För att jag kommer börja få betalt för mitt pladderskrivande om ett par månader, vilket är helt stört. Vad fan hände här liksom? När gick det från mitt högst privata och hobbymässiga cepe-bloggande om konsertanekdoter och TV-spel, till något som någon faktiskt vill betala för att få publicera? Jaaaag fattar iiiiingentiiiiiing men det är så himla överväldigande och roligt!

För att jag ska spendera helgen/födelsedagen hos dejten och det är bara tre dagar kvar och ahhhhh i största allmänhet.

För att jag är så taggad på att komma igång med skolbesök med ungdomsförbundet. Ska bli så jävla kul. Efter helgens föreläsningar osv. är jag sprickfärdig av pepp inför att få möta ungdomar, diskutera och debattera och värva, herrejävlar vad jag ser fram emot det.

Kom igen nu 2014, fortsätt i samma stil så har mitt resterande liv alla förutsättningar för att bli helt fantastiskt awesome!

Kl

Jag är glad, och tacksam, över all hjälp jag får i livet för tillfället.
Även glad över min familj, dom är världens :love:
Över alla som stöttar mig i min blogg här på buke och över mina djur som är underbara för min själ!

Ja det är verkligen otäckt!:nailbiting:

kl

Glad för att det verkar bli bra med den andra ponnyn.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar