Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Kl.

Att det är en jättefin vinterdag med sol och snö, perfekt för en uteritt! :)

Jag är glad för att jag ska äta palsternackspudding till middag idag, det var länge sen jag åt det nu, det är mums, tycker jag.

//r

*kl*

Jag är glad att jag fick plats på Friskispasset trots att jag från början var reserv 30-nånting. :bump:

Kl

Glad för att jag snart har lite tv-spelssällskap och ska hoppa upp till affären och investera i, tja, aaaaalla onyttigheterna :D

Kl

Att jag titt som tätt kommer på hur mycket jag älskar min man, som är en fantastisk människa :love:.

Och att jag har världens godaste te hemma :D!

kl

Glad för att jag får vara en del av Sveriges bästa ungdomsförbund och får känna och jobba med de här fantastiska människorna. Det här året ska det kämpas med hjärta och själ!

Kl

Jag är glad över att det gick superbra hos AF idag. Kan inte bli bättre känner jag! :)

*KL*

Idag är jag otroligt glad över att orkestern på jobbet idag plockade bort alla sina stolar när de spelat klart efter konserten. Låter kanske som en banal grej, men jag har jobbat där i 2-3 år nu och de är de första som plockat undan efter sig! Blev så glad att jag nästan grät :o

Kl

Att det kom en vinter, även om den inte är jätte lång så har det ändå kommit lite snö och kyla :)

Och snart står jag som ägare på två ponnyer, foderponnyn blir miiin å varje gång jag tänker tanken så blir jag jätte glad å vill bara hoppa av glädje, och igår tackade jag ja till ny stallplats så under veckan flyttar vi och jag slipper nuvarande stallet med allt det innebär. Kommer bli asbra!

KL

Att jag har haft världens bästa kväll någonsin typ. Middag med mina fina underbara fantastiska vänner här i Dakar, sittandes i min väns stora fina lägenhet ätandes mat från Kamerun. Tjejsnack, fulsång, kärlek och så himla fint bara. Ska åka hem i morgon och hade inte kunnat få en finare avslutning. Älskar mina vänner och att jag alltid är välkommen hit, trots att vi bara ses en gång om året är det som om jag bodde här jämt.

Kl

Tja, ska hem och gosa med hundar, se på tv, läsa och dricka mängder och åter mängder med te. Och äta choklad :D
Så hoppas jag att mina ögon ska sluta värka också, vad ska det vara bra för?

kl

niphredil: Åh, vad fint det lät <3.

Jag är glad för mina två supergulliga klasskompisar som säger så fina saker.

//r

KL

Glad för att jag klockan 17 ska på massage :)! Och ännu gladare över att min massör är utbildad på både människa och hund, så jag kan boka tider åt både mig och mina hundar på samma ställe :up:!

kl

För att en väldigt fin vän just erbjöd mig att dra ner till honom och ladda batterierna efter de personliga händelser som drabbat mig de senaste dagarna. Väldigt uppskattat och väldigt fint, inte minst eftersom jag dissade honom som ragg för bara någon månad sedan och att jag haft full förståelse för om han inte skulle orka ha med mig att göra på ett tag. Men det blir bra. Tv-spel, vin och skitsnack på bortaplan är precis vad jag behöver nu.

Knapp

Glad för igår: Två fina teckningar jag köpte av en man som knackade på dörren.

Glad för idag: Att sommarjobbet från förra året hörde av sig och undrade om jag ville jobba där i år igen. Alltså slipper jag söka sommarjobb i år:)

kl

Igen: För att jag har så jävla fint folk runt omkring mig. Har verkligen inte ägnat något av de två ångestobjekten i mitt liv en enda tanke idag utan bara haft så sjukt kul. Fascinerande hur man kan prata bort tio timmar med någon utan att bli uttråkad.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar