Vad är ni glada för idag? Del 2

Idag blev jag alldeles varm av lycka när jag kom till jobbet!
Skulle vikariera för en kollega och ha hennes ridgrupper, när jag kommer gåendes mot stallet så utbrister eleverna "Jaaa, är du vikarie idag!? Yes!"
Så jädra söta!:love:
Samt att flera föräldrar idag och tidigare har frågat vilka dagar jag brukar ha privatlektioner, vilket dels är lite tråkigt då jag tyvärr inte har privatlektioner eftersom jag fortfarande är ny, men oooh så smickrande när man får förfrågan. :heart

Idag är jag glad för att hälsokostaffären hade rea på diverse spännande torkad frukt och nötter, hej vad jag fyndade! :D

För att jag just blivit kallad till ännu en arbetsintervju! Det har varit väääldigt segt på jobbsökarfronten innan, men nu jäklar känns det som att det börjar ta fart! :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 554
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 473
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar