Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blev glad när jag åt middag hemma med mannen jag träffar nu. Han började plötsligt prata lite om sina dagdrömmar (något han extremt sällan brukar våga göra) och det lät hur fint som helst allting. Jag älskar när han berättar personliga saker sådär.
Idag blev jag glad när jag bytte bandage på opererade hunden och såg att det läkt väldigt mycket snabbare än väntat. Sedan blev jag glad av vår fina men lugna långpromenad där jag hade med nya kameran också. Åh, jag älskar min kamera!
Jag är fortfarande glad för mannen i mitt liv, men även för att jag snart har skrivit klart mitt livs sista uppsats för universitetet någonsin. Alltså, någonsin. Herregud.
Jag är glad för att jag har haft en fantastisk dag med min släkt, där åldersskalan gick från mitt 3 månader gamla kusinbarn till min 93 år gamla farmor.
Jag är glad för att första delen i min utbildning är klar. Oroade mig duktigt inför den, men det gick utmärkt och var faktiskt mycket lättare än vad jag väntat mig. Nu ser jag fram emot nästa del i kursen, helt utan att vara nervös (än)
För att jag varit hos tandläkaren och fått betyg MVG. Jag hade inte varit där på 3 år och var således jättenervös för att där skulle vara en massa fel, men lite tandsten och en och annan missfärgning som enkelt putsades bort var det enda. Pheeew!
Jag är glad för att chefen beviljade min semesteransökan så vi kan åka iväg på en romantisk weekend Är glad att jag bara behövde gå genom en chef för att få semestern beviljad, underlättar verkligen
Jag är glad för att maken väckte mig med frukost på sängen och senare på dagen när jag som bäst slet på med uppsatsen SMS:ade nämnda make och berättade att katten gosat med bäbisen för första gången.
Jag blev glad när mannen jag träffar ännu en gång överraskade mig rejält på ett väldigt fint sätt, visade sidor av sig som jag vet att han inte skulle våga visa för andra osv
Juridik & Ekonomi
Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började.
Jag är på jobbet och min...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.