Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Är glad för att jag precis (för en timme sedan) blev erbjuden ett jobb jag verkligen ville ha! Känner mig dock splittrad då jag precis ringt mitt nuvarande jobb och frågat om en referens. Håller tummarna att de ger mig en bra ref :o

kl

För att jag bokat in distriktets sjunde skolbesök (ja, jag tar ensam åt mig all ära här eftersom det faktiskt är jag som gjort allt jobb) på en större skola, dit vi får med oss förbundets ordförande = uppmärksamhet och intresse, förhoppningsvis även från media, och det är så jäääävla bra och viktigt för vårt nystartade distrikt. Rent bortsett från att ordföranden ifråga är en extremt trevlig snubbe som det ska bli extremt kul att hänga med mer privat, då. (Hälsningar tjejen som för en månad sedan övervägde att vägra gå på en fest dit han skulle för att jag var för rädd/starstruck för att träffa honom. Skönt hur saker kan förändras.) Taggaaaaad inför fredagens skolbesök nu, nu vill jag bara komma igång med allt.

KL

Jag är glad för att min underbara familj ordnat så att det är 95% klart att sambon har fast heltidsjobb när han kommer hem. :bump:

Åh, underbart! Grattis till både sambon och dig!

KL

Jag är glad för att jag fått bekräftat att jag klarat alla mina kurser & tentor från förra terminen, och för att det finns en man som förgyller min tillvaro sådär fint just nu!

Vad fint, grattis!

kl

För att vi verkligen, verkligen har världens bästa förbundsordförande.

Satt inne på FB-chatten med nervositeten högt upp i halsen inför morgondagens skolbesök, och överöstes från ingenstans plötsligt av meddelanden. "Du är väl inte uppe med negativa tankar? Ni kommer äga imorgon! Kör hårt! Tänk på det här och testa det här! Du kommer klara det här galant!". Banne mig om ryggen inte redan känns lite rakare och pulsen lite lägre. Bästa fina människa.

Jag är glad för att jag fått bekräftat att jag klarat alla mina kurser & tentor från förra terminen, och för att det finns en man som förgyller min tillvaro sådär fint just nu!
Men gud så fint. Grattis till alltsammans!

KL

Jag är glad för att jag äntligen äntligen är i Madrid. Är så pepp på det här året! :)

Har du flyttat dit nu? :)

KL
På att jag fick förlängt arbete så nu har jag jobb september ut till att börja med :D

Yes, kom hit igår kväll :) Väääldigt efterlängtat!

Grattis till jobbet!! :)

Åh vad kul :D

Tack, tack :) Känns väldigt bra att inte behöva flytta en gång till igen på kort tid.

kl
På att jag troligen blir med lägenhet denna vecka!
Visserligen andrahand men hyresvärden är underbar, hyran låg i jämförelse med liknande boenden i området och vi får bo där så länge vi vill. Wiiiie! :D

*äntligenäntligenäntligen*

kl

För att jag har en bra dag i Stockholm att se fram emot imorgon!
Tidigare dagar där har ju mer... börjat bra och slutat uselt, men nu finns det faktiskt inget som kan förstöra, dvs. varken AFA-patrask (nej autocorrect, inte parmesan) eller märkliga män. Pepp!

Senast ändrad:

+ Mineur. Tack :) Verkligen en lättnad.

kl

Jag är glad för att jag bokat besök för att träffa sambon på alla hjärtans dag! :love:

kl

Jag är glad för att träningen med en viss Hårboll gick framåt igår.
Och så är jag glad över att jag känner mig frisk, stark och full av energi och kreativitét. Får se hur länge det håller i sig;)

kl

Jag är glad för att jag har världens finaste pojkvän som lade energi (och timmar) på att ta bussen till apoteket för att fixa medicin för min migrän. :love:

kl

För att min ekonomi om ett par månader kommer vara jävligt fin.
Hade förväntat mig ett par hundralappar per text typ, det är ändå frilans/extraknäck, och så får jag veta att det blir över tusenlappen. Det innebär... över 2000 extra i veckan.

Jag ska ha så roligt i vår. Ja jävlar. Bitter över att vi inte drar igång denna månad så jag kunnat se Skambankt typ 20 gånger för alla pengar, men men.

Ditt as! ( :D fan vad nice!!)

Är glad över spontanbeslutet att dra på roadtrip till Örebro på lördag och gå på konsert och campa i bilen.
Äventyyyr! :D Och Norge på fredag och ÅH!

kl

För att jag igår fick veta att mitt absoluta favoritband, som jag drömt om att se live sedan jag typ började högstadiet, kommer HIT! Till Finland! Är så jävla glad :D

kl

Jag är glad för att det blev en bra dag igår, pv:s födelsedag, vi bowlade med hans föräldrar o syster m familj och åt sedan tacos här hemma hos oss.

//r

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits