Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

vad glad man blir av att läsa i denna tråden :love:

idag är jag glad för en väns kommentar, den har hjälpt mig hela dagen:love:

så är jag glad för att pv lyckats byta bort sina jobbdagar, så vi förhoppningsvis kan komma iväg på en liten resa om två veckor! (peppar peppar ta i trä).

Och för att dagen gått bra och jag har varit glad :)

//r

Kl

Jag är glad över att veterinären sa idag att min hästs utslag inte var något allvarligt utan tvätta rent varje dag så skulle dom försvinna om ett tag :)
Dom har suttit i i över en månad nu så började få katastroftankar..

Sedan är jag glad över att min man kommer hem på måndag, efter att ha varit iväg i nästan tre veckor. Bara helgen kvar nu!

Är även glad över att jag mått lite bättre idag. Kanske vänder det nu?

kl

Superglad för att inatt blir sista natten innan vi flyttar, ska bli så underbart! <3

kl

Jag är tusen glad för att jag imorgon ska på utbildning för Rädda Barnen för att bli samtalsledare! Ska träffa en grupp 14-åriga tjejer en gång i veckan och snacka normer, makt och sexualitet. Kommer bli så sjukt roligt! Och jättelärorikt.

Sen ska jag också hänga med min sambo och en fin vän idag. Bara det gör ju en glad.

Åh gud vad roligt och åh så bra! Du verkar så grymt lämpad för just det, helt rätt person liksom :)

kl

Idag är en bra dag... :) Jag är glad för att:

1. Mina föräldrar har varit underbara & passat båda hundarna.
2. Vilket gjorde att jag kunde spendera nästan 6 timmar av Alla <3 Dag med fästmannen/"sambon" :love:
3. Han hade pysslat ihop världens gulligaste alla hjärtans kort där inne.. Kan inte riktigt se honom vika eget kuvert, klippa, klistra och greja med glitterpennor/garn os.v. men det hade han gjort och det var så sött! :love:

+ Att mamma kom springandes från bilen för att hon ville betala min kebabtallrik tidigare. Tacksam & Glad! :D

KL

I dag är jag glad för att jag har värsta bästa jobbet (nåja :p) med bästa kollegorna, för att jag har haft en allmänt väldigt bra vecka (och nu är det helg!) OCH för att en fantastisk vän varit förbi och lämnat en chokladask och ett jättegulligt kort utanför min dörr! :love:

AH livet, liksom! :)

Kl

Jag är glad över att det bara är tre dagar kvar tills min man kommer hem igen efter att ha varit iväg i tre veckor.
Längtar ♥

Kl

Jag är glad över att jag hittade hästens pass för en stund sen. Kunde verkligen inte komma på vart jag lagt det!

...för att jag insåg att jag börjar hänga med på BodyJam:en nu! För första gången kändes det som att jag fattde och faktiskt hängde med (dessutom blev jag svettig och trött - vilket förstärker den känslan ) och för att jag faktiskt håller igång träningen! :bump:

Gud vad roligt!

kl
För att mitt nyhetsflöde, tvärtemot många andras, fylls av utmaningar att donera pengar istället för att dricka öl. Vilka kloka facebookvänner jag har! :love:

KL

Glad för att jag efter jobbet (16.30) kunde ta ut mina hundar 50 min i skogen, och när vi kom hem kunde jag ändå se både dem och mitt hus i typ dagsljus :love:!

1964884_10151988117567582_1215324848_n.jpg

Vintermörkret är på väg att vika hädan :bump:!

Kl

Jag är glad över att min man kom hem idag efter tre veckors jobb i utlandet.
Även glad över att min nya medicin verkar toppenbra och för att det är så bra väder nu att jag tror det går att löshoppa ponnyn imorgon.

kl

Jag är glad för att det har varit SOL idag :) Det gjorde att min vinterdepp och trötthet försvann på en gång och äntligen känns det som att vi går mot varmare/ljusare tider!

Folk ska filma när de dricker 50 cl (?) på kortast möjliga tid, eller något åt det hållet, och sedan "nominera" vänner som ska göra detsamma. Har ingen aning om vad poängen är, eller för den delen det eventuella straffet. Jag tycker det är 14-åringsnivå deluxe på hela grejen, men jaja, folk får väl ha vilka nöjen de vill...

Som jag har fattat det så blir du utmanad(eller "nominerad" kanske det kallades) att, på film, svepa en halv liter öl på max 30 sekunder. Du har 24 timmar på dig att genomföra utmaningen och utmana tre av dina vänner. Om du inte genomför utmaningen blir du skyldig den som utmanade dig ett flak öl. Rätt meningslöst och som en motreaktion har folk som blivit nominerade, men tycker att det är en idiotisk grej göra, istället donerat pengar till välgörenhet och utmanat sina vänner att göra det samma. :)

Halva min feed har vänt det till att om de blir nominerade skickar de in ett bidrag till Rädda Barnen istället, så det är ju rätt fint :)

Åh gud vad roligt och åh så bra! Du verkar så grymt lämpad för just det, helt rätt person liksom :)
Alltså tack :love: Sjukt snällt sagt! Utbildningen var fantastisk också och jag är så grymt peppad på att sätta igång med det här nu. Äntligen blir det av att jag engagerar mig i lite vettiga saker!

kl

Kan ju också tillägga vad jag är glad för idag:

Choklad. Och te med blåbärsmuffinssmak. Allt annat känns just nu så menlöst. Redan gråtit över all idioti och alla hemskheter som finns i världen, så jag är glad att iallafall lite choklad kan trösta..

(Japp. PMS)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar