Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Glad över att jag är helt och hållet nere i konsertträsket igen :love:
Min plånbok är mindre glad och hjärtat vet inte om det orkar känna så mycket. Men jo. JO! :D ÅH!

Kl

Jag är glad över att det gick bra för ponnyn på löshoppningen idag :)

Jag är glad över det otroligt fina vädret som lyckas sammanfalla med en dag utan föreläsningar så jag har möjlighet att verkligen njuta av det :)

*kl*

Jag är glad för att jag klarade teoriprovet :D Uppkörning imorgon och klarar jag det så har jag äntligen körkort.

Glad över att jag är helt och hållet nere i konsertträsket igen :love:
Min plånbok är mindre glad och hjärtat vet inte om det orkar känna så mycket. Men jo. JO! :D ÅH!

Jo. JO! Det är klart det gör.

Och LV: Jag D'AAAAAAAAAAWWWWWWW:ar lite för dig/er här igen alltså. <3

Jag är glad för att jag är glad, typ. Allt går fint och jag har stört mycket att se fram emot och aaaaahhhh, kom nu fredag och nästa fredag och alla dagar efter det!

Ja!

JA! På allt! åh!

Och lite extra glad över att jag köpt en massa fina, glittriga nagellack idag!

För att jag har världens bästa vänner :love:
För att solen tittade fram idag :D

LV: Awwwwwh (igen). Vad var det jag sa? ;)

Riley & Lightzone: Wünderbart! :)

*kl*

Jag är glad för att jag klarade teoriprovet :D Uppkörning imorgon och klarar jag det så har jag äntligen körkort.

Grattis till klarat teoriprov och lycka till på uppkörningen! Jag tyckte teoriprovet var mycket svårare, uppkörningen gick snabbt :D

*kl*

Alltså idag, idag har jag bara nått så himla bra, tack vare underbara vänner och att solen äntligen äntligen behagade vara framme under hela dagen..

Tog med mig hunden ut i skogen, där i ensamheten sjöng jag Carolas "mitt i ett äventyr" för kung och fosterland och mådde som en prinsessa.

Låter underbart! :)

kl

Jag är glad för idag har jag fått inbjudan till min fina kusins bröllop :love: Det känns helt overkligt, vi har vuxit upp tillsammans och nu ska hon gifta sig! :love:

KL

För att jag håller på och fixar en spontanresa till Paris, bara sådär! :bump:

*kl*

Tack till de som önskade mig lycka till :D Nu har jag kört upp OCH JAG HAR KÖRKORT! :banana: :banana:

Kl

Jag är glad över att tandläkaren idag sa att min häst har perfekta tänder och tandrader när vi var inne en sväng på kliniken och drog vargtänder :)

Idag är jag så glad för mkt! Började dagen med att färga slingor i håret som jag blev kanon-nöjd med! Sen såg jag min gamla teatergrupp uppträda och fick krama om och träffa dem jag inte sett på flera månader!
Men framförallt är jag glad över att kunna ha tajta kläder igen, att ställa mig framför spegeln och kunna känna mig nöjd!!

1974527_10203333969375097_94185155_n.jpg

Kl.

Jag är så glad för att min sambo åkt till Vasa-loppet för att hjälpa sina kollegor. Inte glad för att han är borta, men glad för att han äntligen känner att det kan vara OK att vara utan mig i två dagar. :)

(Nu låter det som om han är världens jobbigaste, men det är han verkligen inte. Däremot viger han hela sitt liv åt mig, eller ffa vad han tror att jag vill. Vi har haft lite problem med att han inte vill vara ifrån mig, men det verkar som om vi är på rätt väg nu, när han frivilligt väljer att åka iväg, även om han bombar mig med sms. :love:

...och så är jag glad för mina supersöta kursdeltagare som gav mig en flaska vin idag på kursavslutningen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar