Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Kl

Är göad över att det varken blev bucklor i bilen jag backade på eller jobbilen jag körde. Kan bli tryckt stämning hemma om jag kvaddar svärmors arbetsbil tänker jag.

Är gla över att jag jobbar 5 nätter den här veckan!

*kl*

Att sambons jänk inte är påbackad av min bil som jag drömde inatt :p
Att jag lyckas hålla mig på över godkänt nivå i skolan trots ett aktivt familjeliv med bland annat en 2 månaders bebis att ta hand om på dagarna :)

Grattis, vad skönt! :)

kl

Så glad idag för jag är LEDIG!! Hela helgen! Det känns så lyxigt så ni anar inte, förutom om ni själva är studenter förstås ;)

kl

Sjukt glad efter fantastisk konsert och rolig efterfest i Köpenhamn igår. Och dessutom är självförtroendet åter på topp!

Så glad idag för jag är LEDIG!! Hela helgen! Det känns så lyxigt så ni anar inte, förutom om ni själva är studenter förstås ;)
JAG MED!! :D Efter en supertuff studievecka så är jag äntligen HELT ledig i två hela dagar! Så fantastiskt skönt! Ska precis masa mig ur sängen och gå ner och äta lunch på min favoritrestaurang och det ska bli så himla fint bara. Äntligen äntligen helg! :love:

Gud vad skönt! :D

Längtar så mycket till vårt påsklov (ligger efter tentor = RIKTIGT lov) som är typ 10 dagar långt :D

KL

Idag är jag glad för att jag går min drömutbildning och för att det snart är vår :D

Åh vad avundsjuk jag är på er! Jag har inte varit ledig sedan sommaren, vi hade inte ens jullov eftersom de lade en kurs över jul och kursstart 2 januari :( Nu har jag en tenta och ett seminarium nästa vecka, samtidigt som jag går minst 32 timmar/vecka på praktik i fem veckor. Och två dagar efter praktiken är slut är det tenta igen + en hemtenta. Waaah, vill vara ledig nu nu nu!! :arghh:

JAG MED!! :D Efter en supertuff studievecka så är jag äntligen HELT ledig i två hela dagar! Så fantastiskt skönt! Ska precis masa mig ur sängen och gå ner och äta lunch på min favoritrestaurang och det ska bli så himla fint bara. Äntligen äntligen helg! :love:

Underbart! Man får passa på att njuta :D

Gud vad skönt! :D

Längtar så mycket till vårt påsklov (ligger efter tentor = RIKTIGT lov) som är typ 10 dagar långt :D

KL

Idag är jag glad för att jag går min drömutbildning och för att det snart är vår :D

10 dagars helt ledigt påsklov?! :eek: Wow!

Vad härligt att du verkar trivas så bra på utbildningen!

*kl*

Tack till de som önskade mig lycka till :D Nu har jag kört upp OCH JAG HAR KÖRKORT! :banana: :banana:

Grattis till körkortet! Underbart! :bump:

KL

Just nu är jag glad för att jag äntligen lyckats jaga bort de negativa känslorna och ledsna tankarna på en negativ sak som annars kvävt mig lite sedan i eftermiddags. Istället har jag vänt det till en jättehärlig kväll med mina fina flatmates och känner mig peppad på en ny vecka med massor av träning och andra roliga händelser! :)

KL

Jag är så himla glad för att vi pratar om att åka till Lissabon i påsk. Vore himla fint och en perfekt lite miniroadtrip :)

Kl

Jag är glad över att jag har världens mest underbara ponny ♥♡♥
Red ut för första gången idag och det blev en skrittrunda på 40 min och han skötte sig exemplariskt!
Hur jävla underbar som helst!

kl

Jamen fan jag ska försöka ignorera de jävla känslorna och vara rationell.

Jag är stört jävla överglad över att Daladistriktet nu är bildat, och att jag är vald till vice distriktsordförande. Det har varit en kul och lärorik och peppande helg som bara taggar en inför framtiden, och det här valåret ska bli så sjukt roligt.

Jag är även glad över att besökarantalet i bloggen samt följare/uppmärksamhet på Twitter ökade lite iom hjonparadens härjande. Good stuff och bra tajming med distriktsbildandet!

KL

Jag är SÅ glad och full med energi tack vare vårt helt fantastiska väder :love: 22 grader och sol är så _jävla_ fint!!

Jag håller så med om att man blir glad bara av vädret just nu! Sol! Vår! (Om än inte några 22 grader då men som den värmehatare jag är, är jag nästan bara glad för det :p).

Och så är jag just nu glad över min tvättmaskin (hej husmor!). Kommer aldrig vilja bo så att jag måste passa tider i en gemensam tvättstuga igen.

KL

Jag är SÅ glad och full med energi tack vare vårt helt fantastiska väder :love: 22 grader och sol är så _jävla_ fint!!

För det mesta tycker jag väldigt mycket om dig, niffe. När du skriver sådana där saker vill jag fan skicka dig till månen. :mad:

:D

kl
Jag är glad för att jag väcktes till nyheten att en kompis äntligen fått sitt barn!

Åh, vad roligt o mysigt!:)

niphredil: Åh, hoppas ni tar er till Lissabon, dit vill jag också åka nån gång :). Pv o hans föräldrar ska kanske dit om ett par veckor... kul för dem, brööl för mej! :p

-------------

Eftersom vädret är ett återkommande ämne instämmer jag där och är glad idag för att det var sol o överfint igår om man får ta de som glad idag.. :p:)

Idag är jag också glad för att jag är ledig (eller ja, ska plugga en del, men hemma o ledig annars) idag, ska pyssla o städa lite här hemma.

//r

Jag håller så med om att man blir glad bara av vädret just nu! Sol! Vår! (Om än inte några 22 grader då men som den värmehatare jag är, är jag nästan bara glad för det :p).
Ja, bara solen skiner gör det stor skillnad tycker jag! :)

För det mesta tycker jag väldigt mycket om dig, niffe. När du skriver sådana där saker vill jag fan skicka dig till månen. :mad:

:D
:love: :D

niphredil: Åh, hoppas ni tar er till Lissabon, dit vill jag också åka nån gång :). Pv o hans föräldrar ska kanske dit om ett par veckor... kul för dem, brööl för mej! :p
Det hoppas jag med, har hört att det ska vara otroligt fint! :) För oss blir det en miniresa bara, sova en natt hos sambons mormor på vägen och sen kanske ta en natt i Lissabon bara. Men ändå, det vore himla trevligt. Hoppas du kommer i väg någon gång också (muta svärföräldrarna att ta med dig med? :up: :idea:)!

KL

Idag är jag glad för att jag får krama på pojkvännen igen :love:.
Dessutom ska jag ut på hundträff strax och busa med lurviga yrväder.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar