Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Över denna fina dag i (förbunds)vänners sällskap! Behövde skratta och få vara mig själv en stund. Sjukt trött men det gör inte så mycket när man samlar mental energi.

Och för att jag nog kommit fram till att jag ska svälja stoltheten och försöka leech-fixa helgen ändå. Se bästa bandet > stolthet, typ.

kl

Är superglad för mitt fina resultat på tentan, och även glad för att jag får tillbaka drygt 3000 kr på skatten vilket kommer vara välbehövligt. :)

Kl

Jag är glad över att jag får tillbaka lite över 7000 kr på skatten :)

Sen är jag glad över att min häst skoddes för första gången idag och det gick bra. Det låter så härligt när dom dom går i stallgången med skor på sig :love: :p

Och för att jag nog kommit fram till att jag ska svälja stoltheten och försöka leech-fixa helgen ändå. Se bästa bandet > stolthet, typ.

För att det här löste sig och för att det verkligen är bästa bandet på alla sätt och vis och åh. Helgen räddad. <3

kl
Pengar tillbaka på skatten.
Hunden röntgad och lite andra nervositets/ångestrelaterade saker avklarade. Imorgon ska jag njuta av att vara ledig!

För lugnet i den här dagen.
Och för att det är kul att kolla hus (även om man inte har råd...)

Åh vad kul! :)

Jag är glad över att jag får tillbaka på skatten, över att jag tog steget och bad exet flytta och att jag får helgen för mig själv nu. Visst saknar man barnen när de inte är hemma, men det är faktiskt skönt och vara lite själv ibland också :o
Att jag numer har en kille som är helt :d på alla sätt

Men så bra för dig Mirre! Vet då vi hängde i samma föräldratråd att han betedde sig lite konstigt och har undrat hur det gått för dig. Skönt att höra att du har det bra nu!

*kl*

Själv är jag så himla glad över att jag äntligen tagit igång med den där uppgiften ifrån plugget som hängt över mig. Hälften avklarad, och ska in på onsdag. Jag kommer fixa detta!!

kl

Jag är extremt glad över att vi planerat in vårt första torgmöte, och kommer få dit riktigt bra talare. Så jävla taggad att jag sprängs! Vårt distrikt har bara funnits i två veckor och vi har kastat oss ut ur startboxarna som den bästa galopphästen. Guuuud vad jag ser fram emot den här våren!

kl

Glad att jag ÄNTLIGEN kan se att mitt CSN är på väg efter en klabbig vecka.

På att jag har en alldeles underbar kille :love:
Som dessutom är tillbaka igen efter sin helg hos hans föräldrar:p

Jag är glad över att jag flyttar idag! har längtat efter denna dagen i 2,5 månad nu :):):) sen är det bara resten som ska ordna upp sig i mitt liv, men det kommer väl sen ;)

Åh, vad roligt! Hoppas allt går bra med flytten och att du kommer trivas!

--------

Jag är glad för att....för att det inte känns jobbigt att gå till skolan =P Haha. Och för att det är våffeldagen, blir våfflor till efterrätt efter middagen idag.

//r

jag är glad över att jag fick kliniktid hos veterinären jag ville ha ett dygn efter att jag ringde för att boka. Jag är glad över att jag har en bra kompis med mig, som är lite mer insatt i hästsjukdom/hältor än jag.

Jag är glad över att hästen gick så himla bra igår. Sen är jag väl inte glad över att han blev halt när han blev lösgjord, men då har jag i alla fall något att hältutreda istället för en gnagande känsla av att något inte är helt 100.

kl

För att vi inte lär behöva någon valrörelse om det ska fortsätta såhär. Tackar kvällspressen och Globala gymnasiet för gratisreklamen! Det har ju gjort avtryck på siffrorna för stödet tidigare och lär göra det nu med.

Och för att jag har en fin kväll i Stockholm att se fram emot. Möte med tidningen, plåtning och öl. Kos!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar