Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Jag är glad för att jag återigen haft en dag som i morse kändes jobbig, men som sen vände och blev en bra dag :).

//r

*kl*
Jag är glad för att min hund och min katt ligger huller om buller i mitt knä och gosar, de små liven fyller verkligen mitt hjärta med kärlek.

Och så är jag glad att den här jobbhelgen är över, det är den jobbigaste jag gör på 6 veckor. Och för att jag har en ledig dag imorgon!

Kl

Just nu är jag så jävla glad över min ponny!!

Åkte på löshoppningsträning innan ikväll. Samma som för en vecka sen. Tränaren/domaren sa att han är så fin, har så naturlig resning, jättefin galopp och en fantastisk utstrålning och hoppar jättebra.
Å så frågar han mig om jag inte vill visa honom på en clinic inför treårstesten på lördag!!
Han tyckte han är så fin så han måste visas och dom ville ha med en ponny och min blev perfekt för dom ville visa en bra häst. Och löshoppningen blev visst gratis idag med :D
Alltså fatta min ponny :love:

kl

Because förskottslön för jobb jag inte ens gjort än och inte vet när jag kommer behöva göra.

och är glad över att ha blivit erbjuden en foderhäst, är mindre glad över att jag inte vet om jag kommer ha råd med den. Synd att jag inte har mer referenser så jag kan motivera ägare till att betala sin hästs träningar med mig på ryggen.

Å andra sidan har jag hästar att rida på så det går ingen nöd på mig. Är lyckligt lottad ändå.

kl

Glad för att jag fick chansen att träffa alla dessa underbara människor i Spanien:love::cry:

Kl

Jag är så glad över min fina ponny :love:
Och för att jag hittade snygga ridkläder idag.

kl

Jag är glad för att det gick bra i skolan idag, mina förslag föll i god jord och vi hann med allt vi skulle =)

//r

Jag är glad för att jag har köpt en bil och för att hästen gick som en klocka på sitt nya bett :)

Nej men gud så fint!! Grattis!!

Att vara moster eller faster är så himla himla fint :love:

Men dö <3

Jag är lite glad, ändå, att mitt SLkort gått ut så jag inte kan göra något ikväll. Sitta hemma med en bok, Horrible Bosses i bakgrunden och juice. Också lite glad att jag trots varma mackor och annat bara är uppe i 1400kcal.

Som förstås lär bli lite mer innan jag sover, men det är helt klart bättre 3500kcal som det blivit vilken tidigare helg som helst :)

Din ponny är superfin!
Såg bilder i en annan tråd, minns inte vilken dock :p

Är glad för att lite gamla vänner börjat ta mer kontakt igen :)

kl

Idag är jag glad för att jag ska åka iväg på vår första match i Superettan! Är så glad att säsongen äntligen är igång :D

Är också alldeles dödsjävla glad pga min sambo är bäst i världen. Vi är bäst i världen ihop! Hade en alldeles fantastisk fnissig dag igår som avslutades med restaurangbesök och pratande om framtiden. AH livet!! :love:

Oooo <3 Grattis!

---------------

Jag är glad för att frukosten blev så mumsig ^^ Haha. Man ska va glad för det lilla! Och för att det är söndag... jag gillar skolan, men helgerna är välbehövliga! (fast kom just på att jag borde tvätta idag... böö)

//r

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar