Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

KL

Jag är glad över att hästen verkar smärtfri trots att metacamkuren är slut! Kändes jättemörkt för ett par dagar sedan då han verkade ha ont trots smärtlindring men nu så, nu ska jag njuta av det här så länge det varar! :)

Sen är jag ju också glad över att jag varken krockade sambons eller hans mammas bil eller ngåot annat då vi bogserade den imorse, måndag morgon vill man inte riktigt bli väckt av ett "du, vill inte du hjälpa mig att bogsera bilen till mekonomen nu?"

ba NEJ, haha. Men det gick bra och förhoppningsvis hittar de felet lite snabbt och felet är snabbt åtgärdat och billigt. Tränar på att se glaset halvfullt.

Senast ändrad:

Din ponny är superfin!
Såg bilder i en annan tråd, minns inte vilken dock :p

Är glad för att lite gamla vänner börjat ta mer kontakt igen :)

Tack :)

Kl

Jag fortsätter vara glad över mina fina lilla häst :love: :D
Ni vet säkert hur det är när ni är riktigt lyckliga över något eller galet kär och min ponny gör mig sån :love:
Ett stort leende på läpparna varje gång jag tänker på honom!

Jag är glad för att jag har bokat min biljett hem till kära Sverige! :D Hästabstinensen äter upp mig inifrån och ut, 7 månader!

kl

Glad över att saker och ting löst sig på en front iaf, den viktigaste delen.

*kl*

Den här katten får mig att dra på smilbanden :D

angry-cat-is-angry_o_802609.jpg

Grumpy-Cat.jpg

4aRuE_zps6819ce4d.png

5TZNd.jpg

Jag är glad för att jag idag fått mitt vik förlängt med 6 månader, känns skönt. Och jag kommer få semester i år för första gången i livet. 3 veckor!!

Jag är glad för att jag idag fått mitt vik förlängt med 6 månader, känns skönt. Och jag kommer få semester i år för första gången i livet. 3 veckor!!
Åh, DEN känslan alltså! Jag minns första gången jag hade betald semester (i fyra hela veckor) - kände mig helt seriöst som den rikaste och mest lyxiga människan i världen :D :D

KL

Jag är glad för att det är påsk och ledighet! För att solen skiner, vi har 27 grader varmt och jag kan ligga i trädgården hela dagen imorgon och bara njuta. Och för att jag ska in och kika på påskfirandena på imorgon kväll och sedan käka middag och dricka drinkar på uteservering. Kan inte fatta hur fint allt är, helgerna här är som att vara på effing solsemester liksom :love:

Jag är glad för att det är påsk och ledighet! För att solen skiner, vi har 27 grader varmt och jag kan ligga i trädgården hela dagen imorgon och bara njuta. Och för att jag ska in och kika på påskfirandena på imorgon kväll och sedan käka middag och dricka drinkar på uteservering. Kan inte fatta hur fint allt är, helgerna här är som att vara på effing solsemester liksom :love:

Men NÄ fy satan vad värt. Vill också ha asvarmt och drinkar på uteservering. Göteborg bjuder idag på regn och blåst... Hoppas det blir så fint väder i helgen som det är sagt.

kl

Jag är glad för att jag ska på fest ikväll med massa nytt folk! Och för att jag och min sambo ska ha dejtkväll imorgon med massa göttigt matlagande och vin. Mmmmmm. Mat. (Är uppenbarligen lite hungrig också).

@Stalone Ja, det är så jävla fint alltså! Vädret är dock fortfarande rätt instabilt, rätt vad det är så regnar det en dag bara och är typ 17 grader eller nåt. Men, de fina dagarna är ju fler och FAN vad fina de är! :)

Fint med fest med folk och dejtkväll med sambo! :up:

@zassoo (Nu höll jag på att tagga mig själv, det var ju onödigt haha :D)

JA det är helt amazing! Jag skapade ett galleri, lade in filmen och använde sedan ikonen som ser ut som en kamera!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?