Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag är glad över livet i allmänhet! Bra jobb, fin häst, underbar pojkvän som jag inom kort blir sambo med :-) och även fru till när vi gifter oss innan sommaren är slut!:love:

Jag är glad för att det är fredag, soligt och jag har fått lön. Dessutom ska jag åka hem till mamma och pappa ikväll!

Har just varit ute med min underbara katt Alice i koppel i säkert två timmar om inte mer, är glad att hon verkar vänja sig och vågade sig lite längre bort idag :love: Och så är det fredag!! :D

Jag är glad över att jag ska få se spanska ridskolan uppträda imorgon och dessutom fick vi gå backstage och träffa hästarna! :banana:

Jag är glad över mycket. Fina vänner och underbar familj runt om mig. Supernöjd med mitt jobb/arbetstider/kollegor och även med hästen som precis kommit hem.

Nu ikväll har det blivit grillning hemma och nu dags för en riktig myskväll med killen min. Life rules! :love:

Jag visar upp honom överallt känner jag men han gör mig så ofantligt lycklig den här hästen ♥

img_20140426_100247_535b92622a6b226df587073e.jpg

För bästa förbundet.
För den fantastiska Falupolisen.
För en lyckad, underbar och rolig dag.
För att få spendera tid ihop med en fin man.

Livet är braaaa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 559
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II