Vad är ni glada för idag? Del 2

@Got2Be Du har förstått det rätt!

Glad för att en sak som skapat problem under en period slutligen verkar få sin lösning. Mycket tillfreds med att min upplevelse faktiskt tas på allvar. Nu kanske jag kan få slippa sitta och skaka av stress och hjärtklappning på mina lediga dagar i framtiden...

Woop!
biggrin.gif

Och glaaaad pga. förälskad förälskad förälskad, dör orkar inte kreverar avlider slutar fungera osv. Normalt att börja rodna så mycket av en jävla mening han skriver, att man efter 5 minuter fortfarande inte lyckats författa ett meningskort svar, utan bara sitter och biter sig i läppen och gnuggar sig i ansiktet och fånler som ett litet förståndshandikappat troll. Bah. <3

Jag kan inte låta bli att sitta och asgarva i min ensamhet åt att Minimorsans snarkningar låter som tagna ur första bästa (sämsta) patetiska porrfilm :rofl:

Åhherregudvadharjagförkatt

För att kvällen på ett eller annat vis kommer spenderas i han-den-där-finas sällskap, fysiskt eller virtuellt.

Alltså jag går bara runt och är lycklig och varm hela tiden numer och blir inte genuint upprörd över mycket (förutom när jag för en vecka sen satt och skakade av stress i en timme och ville skjuta folk pga. idioter, meneh). Livet är fan fint när man är kär och full på känslor, haha.

Jag är lycklig för om inget oväntat inträffar så kommer världens finaste kille och hälsar på mig om några helger. Hotellrum på Manhattan och massa romantiska middagar känns precis vad jag behöver!

För att jag fått så himla mycket fina komplimanger på senaste och blivit uppraggad/stött på av inte bara en utan tre olika killar den här veckan. Dessvärre aldrig av "rätt" killar, men det är rätt gött för självförtroendet ändå! Men nu ska jag inte gå och bli mallig, ödmjukhet kommer man långt med har jag hört! Jag ska glädjas och känna mig lite bra i smyg bara...;)

För att distriktet denna vecka har fyra skolbesök och tre debatter inbokade, samt inte minst fått äran att bistå vår käre partiledare vid ett antal torgmöten. Så TAGGAD! Fy fan vad vi är bra osv.

Glad för att SD:s kampanj mot utländskt/organiserat tiggeri väcker känslor: Positiva reaktioner från vanligt folk som tröttnat på förfallet, och negativa från motståndarna vilket är det största beviset på att man gör rätt. Kan inte bli bättre!

Även - faktiskt - glad för att vara förkyld och därmed få chilla hemma. Behövde för stressnivåernas del släppa allt ansvar och alla krav en dag och bara vara.

För att solen precis tittade in genom fönstret och lyste upp hela min lägenhet. Efter att ha gått med en molande bitterhetskänsla hela dagen kände jag hur jag bara blev genuint glad. Tänk vad några solstrålar kan göra!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V