R
Raderad medlem 6459
Idag är jag glad för att jag klarade mig hela dagen igår utan att tala engelska med min sambo . Till och med när jag vaknade med mardrömmar så lyckades jag haspla ur mig på spanska att jag var rädd .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag är jag glad för att jag klarade mig hela dagen igår utan att tala engelska med min sambo . Till och med när jag vaknade med mardrömmar så lyckades jag haspla ur mig på spanska att jag var rädd .
Jaaaaa! Känns så jävla bra! Det är ju väldigt stapplande till och från men helt utan engelska ordVad häftigt, wow!! Måste varit en ascool känsla. Heja dig!!!
@Stalone Aaaaaaah! Saaa avundsjuk! Lyckliga, lyckliga du!
Hmm jaha. Ja nej just Australiens väder känns ju något irrelevant för mig . Får googla!@niphredil Tror att den heter Weather Australia. Alltsa helt vardelost for andra lander. (Om de nu inte har appar for alla mojliga lander...)
Gud så trevligt .Glad för att jag red hästen i dag! Även glad för att jag och en nyfunnen vän satt i flera timmar vid Main och pratade och skrattade!