Vad är ni glada för idag? Del 2

Idag är jag glad för att jag klarade mig hela dagen igår utan att tala engelska med min sambo :bump: :bump:. Till och med när jag vaknade med mardrömmar så lyckades jag haspla ur mig på spanska att jag var rädd :bump:.

Jag ar glad for att kommande veckan ser ut sahar

Screenshot_2014-05-16-14-21-29_zps54f9d3ab.png

trots att det ar sen host/snart vinter. :love:

Enormt, enormt glad och stolt över att jag igår tog mitt livs första paneldebatt. Jag har aldrig talat inför folk, har tidigare haft social fobi, och fick alltid dispens i skolan från att göra redovisningar, eftersom jag helt enkelt inte klarade av att stå inför publik. Nu har jag, helt utan träning, gått direkt från det och till att debattera EU inför 300 personer.

Debatten i sig gick åt helvete pga. nervositeten som dels gjorde att jag missade frågor, dels gjorde att jag inte kunde stava i mina anteckningar. Hade hjärtklappning, skakade som jag aldrig gjort förr. Men jag vågade slutföra!! Och mtp att vi steg i procent/röster gentemot förra valet på skolan ifråga kan jag inte ha varit en katastrof. Faktiskt.

1554570_446072765530068_7742546368369236176_n.jpg

Jag är glad för att jag fått spendera dagen med en väldigt god vän och att vi fick vara ute hos svärföräldrarna och bli bortskämda till tusen. Dagen spenderades i princip uteslutande så här (när vi inte satt i lusthuset och fikade, åt eller fikade igen):

10310649_406862962788723_1400501021665372819_n.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar