Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det trevligare att bli illa behandlad av svenskar alltså? Ska vi lobba för det, eller hur tänker du?Glad för att nattens Stureplanskampanj med SDU gick så bra och var så rolig! Dock suck på alla utlänningar som går fram och bråkar med mig för att jag är av utländsk etnicitet och tjej. Har nu blivit kallad jävla kines/asiat fyra gånger i mitt liv, och samtliga som stort för det har varit invandrare som även kallar förbundet... rasister. Go you!
Vive la France, indeed.För Front Nationals 25% och största parti i Frankrike! Vive la France!
Alltid!@niphredil : Vill du gifta dig med mig?
Ja, jag kan inte annat än hålla med. En sorglig, gräslig mardröm.Och SD med deras rasistiska anhängare en mardröm.
Ja, det är samma sak för mig. Jag blir rädd bara jag tänker på det, hur stor risken är för att historien upprepar sig nu till det negativa. SD och alla dess anhängare står bakom det, inte bara pga den politik de driver i vårt stackars land men även pga hur de hurrar fram dessa nationalistiska och främlingsfientliga partierna i andra länder.@niphredil Jag går runt med en klump i magen och en allmän känsla av obehag. Det är så fruktansvärt sorgligt med människosynen som SD, och alla de nationalistiska partierna de hurrar över, har. Så fruktansvärt.
Hur SD:are kan ha vettiga, icke-rasistiska vänner kvar övergår mitt förstånd. Jag äcklas och förfäras över deras politik och vad de gör emot oss.
Rosa rosa rosa rosa rosa!
Ja, det är bra obegripligt. Kanske har @snow rätt men det är oavsett svårt att förstå tycker jag.Det här har jag funderat så mycket på. Kan inte för mitt liv förstå. Jag hade en lång och hetsig diskussion på ett torg inatt med ett par SD:are. Jag blev så jävla äcklad av deras människosyn, och illa till mods och dödsledsen. De hade ingen koll på någonting alls. Gick därifrån och grät av ilska.
För att återknyta till trådens titel: Är hur glad som helst att valprognosen säger att Fi får 7,0 %. Så fantastiskt.