Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
9,9%!!!!
"Vi kommer bli större än SD" Loooool Foujan.
Jag tror inte hon ser vad du skriver
Du har en hel tråd på S där inga inlägg överhuvudtaget besvaras av Riley. Typiskt SD förvisso men ändå märkligt beteende på ett diskussionsforum.Jag tror inte hon ser vad du skriver
Du har en hel tråd på S där inga inlägg överhuvudtaget besvaras av Riley. Typiskt SD förvisso men ändå märkligt beteende på ett diskussionsforum.
Att hon har mig på ignore har jag fattat för länge sen, jag är ju en av dem som faktiskt vågar ifrågasätta och då blir det ju så jobbigt på en gång.
Jag tycker bara att det är så hemskt att så mycket står oemotsagt. Man ska inte kunna hurra åt Front Nationals framgångar utan att bli ifrågasatt.Jag tror hon har dig på ignore för att du är en av få som inte tröttnat. Jag tröttnade för många år sedan.
Fast om du svarar i någons ställe får du nog förvänta dig motfrågor också.
Att svara att man inte är ett orakel känns som att man inte förväntade sig en motfråga.Ja? Det har jag väl inte sagt något om?
Att svara att man inte är ett orakel känns som att man inte förväntade sig en motfråga.
Fast om du svarar i någons ställe får du nog förvänta dig motfrågor också.
Haha, läste du inte innan du svarade första gången? Jag tolkade det som att du svarade för Riley i ditt första svar.Och nu läste jag vad du faktiskt skrev... Vadå svarar i någons ställe?
Haha, läste du inte innan du svarade första gången? Jag tolkade det som att du svarade för Riley i ditt första svar.
Jag har inget minne av att jag någonsin skrivit det tidigare. Inte frågade jag det nu heller, utan varför hon inte bemöter något - att hon inte bemöter mig är väl en sak men man kan väl åtminstone svara någon någon gång? För min del bemöter jag heller inte Riley för att jag förväntar mig fantastiska svar tillbaka, utan för att rasistiskt dravel inte ska stå oemotsagt. För att istället för att låtsas som ingenting, som många gör här, istället ifrågasätta rakt ut.Inte ordentligt med tanke på att jag misstolkade din mening
Nej, jag svarade inte för Riley, haha. Däremot har jag sett att du frågat om samma sak (att hon inte bemöter dina frågor) i fler trådar, så jag drog väl slutsatsen att hon har dig på ignore och att du kanske inte typ... Insett det. Därför påpekade jag det