Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag är såklart glad efter en fantastisk natt, och fortfarande i extas efter gårdagens resultat. Så jävla lycklig, så jävla underbart, världen är med ens en vacker plats igen. Och bäst är nästan alla människor som inte kan fira sina egna partiers resultat på grund av våra och den europeiska nationalismens framgångar. Det, och att M och den där förbannade Bohlin-jag-är-överallt-med-mitt-ansikte är besvikna. Och vi är näst störst i Dalarna och vi är näst störst i min hemort och AAAHH!!!!

A9OhKLxCUAAHHZf.jpg

Eftersom jag fram tills nu bara sett en massa "Senaste inlägg: Ignorerad medlem" när den här tråden uppdaterats, annat än när jag skrivit med mig själv här, så gissar jag att "hon" är jag, och i sådana fall är svaret: Nej, jag ser inte vad som skrivs av vilken medlem det nu gäller.
smile.gif

(Och är det inte mig det gäller så sorry att mitt ego är stort nog att tillåta mig att anta att världen kretsar runt mig mig mig, haha.)

Jag tror inte hon ser vad du skriver :idea:
Du har en hel tråd på S där inga inlägg överhuvudtaget besvaras av Riley. Typiskt SD förvisso men ändå märkligt beteende på ett diskussionsforum.

Att hon har mig på ignore har jag fattat för länge sen, jag är ju en av dem som faktiskt vågar ifrågasätta och då blir det ju så jobbigt på en gång.

Jag är så otroligt glad för min sambo som bara är en så in i bänken fantastisk människa. Ena stunden utmanar han mig till tusen i en politisk diskussion för att en halvtimme senare skämma bort mig och få mig att känna mig som världens bästa. :love:

Du har en hel tråd på S där inga inlägg överhuvudtaget besvaras av Riley. Typiskt SD förvisso men ändå märkligt beteende på ett diskussionsforum.

Att hon har mig på ignore har jag fattat för länge sen, jag är ju en av dem som faktiskt vågar ifrågasätta och då blir det ju så jobbigt på en gång.

Jag tror hon har dig på ignore för att du är en av få som inte tröttnat. Jag tröttnade för många år sedan.

Att svara att man inte är ett orakel känns som att man inte förväntade sig en motfråga.

Då missuppfattade du. Jag vet inte vilka Riley har på ignore eller inte, det var ett antagande. Därför är det ju också svårt att besvara Stalones påstående om rimligheten i att Riley skulle ha alla som ifrågasätter SD på ignore eller inte - därav min kommentar om det. Det kanske är orimligt, men det kan ju lika gärna vara så. Det vet ju inte jag ;)

Haha, läste du inte innan du svarade första gången? :p Jag tolkade det som att du svarade för Riley i ditt första svar.

Inte ordentligt med tanke på att jag misstolkade din mening :angel:
Nej, jag svarade inte för Riley, haha. Däremot har jag sett att du frågat om samma sak (att hon inte bemöter dina frågor) i fler trådar, så jag drog väl slutsatsen att hon har dig på ignore och att du kanske inte typ... Insett det. Därför påpekade jag det ;)

Inte ordentligt med tanke på att jag misstolkade din mening :angel:
Nej, jag svarade inte för Riley, haha. Däremot har jag sett att du frågat om samma sak (att hon inte bemöter dina frågor) i fler trådar, så jag drog väl slutsatsen att hon har dig på ignore och att du kanske inte typ... Insett det. Därför påpekade jag det ;)
Jag har inget minne av att jag någonsin skrivit det tidigare. Inte frågade jag det nu heller, utan varför hon inte bemöter något - att hon inte bemöter mig är väl en sak men man kan väl åtminstone svara någon någon gång? För min del bemöter jag heller inte Riley för att jag förväntar mig fantastiska svar tillbaka, utan för att rasistiskt dravel inte ska stå oemotsagt. För att istället för att låtsas som ingenting, som många gör här, istället ifrågasätta rakt ut.

Med tanke på att Riley surt skrev "nu blockar jag dig" när hon blockade mig så förstod nog även jag att hon gjorde just det. Även om jag kanske framstår som rätt trög så är jag faktiskt inte riktigt SÅ långsam.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar