Vad är ni glada för idag? Del 2

För att jag just köpt biljetter till freakin' LADY GAGA i november! :bump: :banana:

Roligt!! Jag ska se henne i Stockholm i september. :) Har du sett henne live förut? Det är ett sjujävla ös, alltså. :D Förra turnén hann det inte gå mer än två låtar förrän man avverkat såväl fejkat oralsex som födsel ur en gigantisk uppblåsbar vagina. :D

Roligt!! Jag ska se henne i Stockholm i september. :) Har du sett henne live förut? Det är ett sjujävla ös, alltså. :D Förra turnén hann det inte gå mer än två låtar förrän man avverkat såväl fejkat oralsex som födsel ur en gigantisk uppblåsbar vagina. :D

Åh herregud, det låter minst sagt intressant! Jag har inte sett henne förut, men tänkte att det var en chans som var för bra för att missa. Betalade lite extra för platser med riktigt bra syn då vi tänkte att det nog är en show som man vill se lika bra som man hör, och det låter ju onekligen som att vi tänkte rätt där! :D

Jag är helt supermegaöverlycklig över att American idiot ska gå som musikal i Malmö!

Åhåhåhåååå! Ja! Jippiii! Tjohooo! Världens bästa musikal, den ska jag se! :bump: :banana:

Jag är glad för många saker. Men främst för att jag fått reda på att jag ska bjudas på kryssning i Karibien.
Hur härligt som helst!
Åh, vad jag längtar!

Det låter fantastiskt!! Vilka öar ska ni till, vet du det?

Ja, jag blev sååå glad!
Vi åker från och till Miami via Bahamas, Jamaica, Cayman Islands och Mexico om jag fattat rätt.

Har inte haft semester på x antal år. Och innan det inte vågat åka ifrån gammelhästen jag hade.
Nu i år är första året jag kan åka bort normalt.
Så i sommar ska jag semestra. Och i nov åker jag på det här.
Iiih! :D

Ja, jag blev sååå glad!
Vi åker från och till Miami via Bahamas, Jamaica, Cayman Islands och Mexico om jag fattat rätt.

Har inte haft semester på x antal år. Och innan det inte vågat åka ifrån gammelhästen jag hade.
Nu i år är första året jag kan åka bort normalt.
Så i sommar ska jag semestra. Och i nov åker jag på det här.
Iiih! :D

Det låter helt underbart! Jag var på Bahamas i april, så det var därför jag var nyfiken. Och ja, det är precis så vackert och paradislikt som det ser ut i broschyrerna!

Jag är såå glad över att jag fått tillbaka min grimma!

Historien;

Igår märkte jag att en helt ny grimma hade försvunnit i mitt skåp i stallet :(
En limited edition från Lami-Cell som bara såldes förra sommaren på Hööks. Den var helt ny med lapparna kvar för jag har inte velat använda den än för den är så fin :p
Men idag hittade jag den i en annan tjejs skåp efter en annan tjej sagt att den ligger där och jag och ägaren till skåpet har pratat och hon vet inte hur den hamnat där och allt känns bara olustigt. Den hade massa vita hår på sig och hennes häst är svart. Så det finns liksom ingen logik i det hela.
Men nu är den tillbaka och mitt skåp är numera låst!
Hatar oärliga människor och hon vill också veta vem som varit i hennes skåp. Jag tror på henne för hon är verkligen inte den som kan göra något sånt i mina ögon.

*Att få lyssna på när min brorsdotter på snart 6 år, som sovit här i natt om, och min äldsta son leker. ^
*Att ha fått ett kamera-objektiv av min sambo i förtidig födelsedagspresent :love::love:
*Att få tillbringa dagen med nära och kära

Är så glad över att jag har världens finaste personer runtom mig. Familjen, pojkvännen, vännerna och snart kommer även min alldeles egna häst hem :)

Jag är glad för min nya (nåja, 2-3 veckor gamla) lampa, som lyser upp mitt sovrum så himla fint verkligen!

2014-06-01_220819_538b97442a6b2232789ea4a6.jpg

Jag är glad över förstärkt vänskap och syrensaft.
Och att min chef kutade av helsikes i Luxembourg nu i helgen! Han sprang halv-mara på tuff bana på bra tid. Heja!
Jag är också glad för presenterna jag fått: choklad och fin hudkräm.
Och för att jag har en spinnande katt på magen. Godnatt! : D

Jag är glad över att jag har en så fantastisk pojkvän :love:
För att jag fixat en portfolio med mina foton och för att jag är ledig i morgon

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30