Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag med!! Heja Sverige som är få fantastiskt effektivt att man kan deklarera enkelt och snabbt få pengarna. Fy fan vad fint alltså!!Jag är glad för att jag har fått skatteåterbäring! Verkligen välbehövligt.
Åh men gud så fint!För att han den där som jag nog har gått och blivit lite kär i (dagens underdrift ) har hört av sig tre gånger sedan jag lämnade landet i morse bara för att kolla hur jag mår och hur allt går. Nu ska jag kanske inte hoppas på för mycket, men mitt önskescenario om att hålla ömsesidig kontakt över sommaren och fortsätta träffas när jag kommer tillbaka igen verkar lite mer sannolikt nu än jag vågat hoppas på innan i alla fall!
Tycker att det låter alldeles kalas! Njuuuut av att vara nykär och pirrig och glad!@niphredil Ja men visst! Jag älskar att vara nykär såhär Och hur kliché det än må låta tror jag att förutsättningarna och personkemin den här gången är bättre än den någonsin varit; jag har nog aldrig känt mig såhär säker och head over heels med någon förut. Nu återstår det bara att se om det är nyhetens behag eller Mr Right som slagit klorna mig...