Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag är glad för att jag och världens bästa spanjor planerar roadtrip i sommar :). Även om vi inte kan pga är fattiga/spanjoren måste jobba/något annat så är det så roligt att löst prata om det och planera och dagdrömma lite. Vi har alltid så kul ihop så en roadtrip norrut vore bara SÅ jädra roligt :)

JAG KLARADE MIN TENTA!! I höstas gick jag lite in i väggen när det gällde pluggandet så jag tog en paus nu under vårterminen men hade första tentan eftersläpandes. Första gången jag skrev den i höstas så fick jag 14, andra gången fick jag bara 8.5 (!!) men nu klämde jag till med 19 poäng och jag slipper oroa mig för att inte få CSN om jag bestämmer mig för att plugga nästa termin, bara hur jag ska börja betala av den om jag inte fortsätter ;)

Jag är glad för att min brorsa är simply the best
och för att min kiropraktor gör underverk med dettahär köttfängelset som jag bor i :)

Jag är glad över att jag har min fina gudson. I födelsedag fick jag en teckning av en pizza och en superhjältering för jag är tydligen Ironman. :D

Jag är glad för att jag har fått skatteåterbäring! :banana: Verkligen välbehövligt.
Åh jag med!! :banana: Heja Sverige som är få fantastiskt effektivt att man kan deklarera enkelt och snabbt få pengarna. Fy fan vad fint alltså!! :) :)

För att han den där som jag nog har gått och blivit lite kär i (dagens underdrift :p) har hört av sig tre gånger sedan jag lämnade landet i morse bara för att kolla hur jag mår och hur allt går. Nu ska jag kanske inte hoppas på för mycket, men mitt önskescenario om att hålla ömsesidig kontakt över sommaren och fortsätta träffas när jag kommer tillbaka igen verkar lite mer sannolikt nu än jag vågat hoppas på innan i alla fall! :love:

För att han den där som jag nog har gått och blivit lite kär i (dagens underdrift :p) har hört av sig tre gånger sedan jag lämnade landet i morse bara för att kolla hur jag mår och hur allt går. Nu ska jag kanske inte hoppas på för mycket, men mitt önskescenario om att hålla ömsesidig kontakt över sommaren och fortsätta träffas när jag kommer tillbaka igen verkar lite mer sannolikt nu än jag vågat hoppas på innan i alla fall! :love:
Åh men gud så fint!

@niphredil Ja men visst! Jag älskar att vara nykär såhär :D Och hur kliché det än må låta tror jag att förutsättningarna och personkemin den här gången är bättre än den någonsin varit; jag har nog aldrig känt mig såhär säker och head over heels med någon förut. Nu återstår det bara att se om det är nyhetens behag eller Mr Right som slagit klorna mig...:p

Jag är glad för att jag fick mitt sista tentasvar för kandidaten och har därmed en kandidatexamen i affärsjuridik :D Bara två år kvar nu ;)

@niphredil Ja men visst! Jag älskar att vara nykär såhär :D Och hur kliché det än må låta tror jag att förutsättningarna och personkemin den här gången är bättre än den någonsin varit; jag har nog aldrig känt mig såhär säker och head over heels med någon förut. Nu återstår det bara att se om det är nyhetens behag eller Mr Right som slagit klorna mig...:p
Tycker att det låter alldeles kalas! :D :up: Njuuuut av att vara nykär och pirrig och glad! :)

Jag är typ glad för att jag börjar må så mycket bättre!

Sammanfattning av maj/junimånad små glädjeämne!
- Bott på 4 stjärnigt hotell/lägenhet pga jobb på annan ort i 6 veckor.
- Fantastiska arbetskamrater å beställare. (En idiot var där visserligen, meeeen han saknar nog typ hälften av som hjärncellerna man egentligen behöver. Så han dömmer vi inte! :D)
- Lärt känna typ massa nya människor
- Det ser ut som vi kanske kan ta hoten till tingsrätten nu!
- Varit fantastiskt full (å bakis) typ varje helg.
- Börjar misstänka att det står singel i pannan på mig. För så här mycket uppmärksamhet har jag aldrig fått. :eek: (And I like it!)
- Bouppdelningen är klar. Den blev inte rättvis för min del, meeeen är hellre därifrån än tjata om smågrejer...
- Jag var på en fantastisk dejt igår. Bjuden på middag, bara pratat, hemskjutsad å en liten puss vid dörren! HUR JÄVLA OFTA HÄNDER NÅGOT SÅNTDÄR?
- Jag kan spara pengar igen! Jag har ingen slösaktig å arbetslös sambo att ta hand om. På 2 månader har jag lyckats få in över 20 papp på sparkontot. Har aldrig någonsin haft så mycket pengar på en och samma gång. :D
- Bokat en resa till Spanien! 2 veckor med bästa vännen i juli!
- Bäst av allt!! Nästa lördag är det gaddningsdax för låret igen! :D

Och först å främst. Jag kan andas igen. Jag ler igen. Jag mår oftast bra! Jag är så tacksam över inte ha panikångestattacker om exakt allt längre.

Resten av detta året kommer bli mitt år. Å det lär bli fucking awesome! :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar