Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag är glad för att dag 2 på nya jobbet var sjukt mycket bättre än dag 1 (vilket var igår); jag gjorde massor av framsteg och kände mig inte alls lika dum i huvudet som jag gjorde igår... Den boosten behövde jag!

För att jag är på väg hit:

Eiffel_tower_from_trocadero.jpg

:bump:

Jag är glad för att (läs: är i extas och vet inte vart jag ska ta vägen) för att jag alldeles nyss fått ändra min relationsstatus på Facebook till "I ett förhållande med..."
Själva grejen kanske är töntig, men jag är så sjukt jävla lycklig att jag äntligen har hittat kvinnan i mitt liv :love:

Idag blev jag glad efter ett möte med en ny människa. Hade haft minilite kontakt med honom innan men hade inte en aning om någonting egentligen. Så fick han syn på mig, ropade och när jag vände mig åt det håll han stod åt så fick jag syn på en riktigt snygg man som dessutom visade sig vara riktigt trevlig och ha jättefin röst :D Vi pratade en stund, kommer absolut ses igen (om inte annat för att vi rör oss i samma område då och då och lär krocka ute på stan) och på vägen hem gick jag med ett jättefånigt leende. Jag gillar människor som får en så glad egentligen helt utan anledning :p

Att solen skiiiiner, det är 30 grader varmt, poolen ligger och väntar på mig, min rosa flytfåtölj är uppblåst och det är bara för mig att sno på mig lite solkräm och skutta ut. Så JÄVLA fint! :bump:

Att jag har sommarlov, inte haft en panikattack på över tre dagar och att jag befinner mig på fin ö med riktigt bra väder :love::D

Bevis:
2014-06-27-1608_53ad6cdee087c34d7bc28dee.jpg

Jag är glad och alldeles pirrig för jag tror att det kanske närmar sig en förlovning här :love::love:

Jag har gjort väldigt klart för sambon att jag vill gifta mig med honom någon gång, och vi har ju pratat en hel del om vårt hypotetiska bröllop :D men ingen har friat och vi har inte bestämt något. Så idag när vi pratade på Skype (han är på jobbresa utomlands) så började han prata om ringar och så satt vi och skickade länkar hit och dit och pratade om vad för ringar vi vill ha osv. Och att vi ska gå till butiker och kolla på ringar :eek: :love:

Shit pommes frites.

Att jag faktiskt tog på mig träningskläderna och gav mig ut på en joggingrunda. Inte lång, men mer än ingenting och det känns jättebra! Dessutom träffade jag en supertrevlig ny bekanting idag, väldigt spontanträff sådär, hur fint som helst.

Jag är glad och alldeles pirrig för jag tror att det kanske närmar sig en förlovning här :love::love:

Jag har gjort väldigt klart för sambon att jag vill gifta mig med honom någon gång, och vi har ju pratat en hel del om vårt hypotetiska bröllop :D men ingen har friat och vi har inte bestämt något. Så idag när vi pratade på Skype (han är på jobbresa utomlands) så började han prata om ringar och så satt vi och skickade länkar hit och dit och pratade om vad för ringar vi vill ha osv. Och att vi ska gå till butiker och kolla på ringar :eek: :love:

Shit pommes frites.

Åh, fan vad fint! :love:

Faktiskt extremt glad för att jag inte åkte till Almedalen. Jag var skitledsen över det igår när jag såg hur alla vänner twittrade och skrev på FB om hur de var på väg dit, men efter att idag ha vaknat med kikhosta och snuva är jag sjukt nöjd med att kunna ligga i sängen och göra ingenting precis hur länge jag vill. Att gå runt och vara sjuk och grinig på Gotland i en vecka hade nog inte varit så jävla roligt ändå.

Jag är glad för att jag har en rolig vecka framför mig. Jobb, stallet, kryssning till Åland, vara ute på landstället, fylla på fransarna och ett besök till frisören står på schemat. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.