Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag tog mig iväg och gymmade.

Och så fick jag veta att om mindre än en vecka kommer en av världens bästa människor hit och hälsar på :D

Materialistisk lycka är underskattad, så...

Jag är glad för att jag just beställt hem 3 serieboxar (Pretty Little Liars, Sex and the City och Prison Break) för endast 198 kr totalt. Gotta love studentrabatter! Blir det regnigt resten av sommaren nu är det helt okej med mig...:D

(fast nä, inte riktigt)

Glad för att jag haft en fantastisk vecka i underbara Ryssland och träffat goda vänner och fina män.
Glad för att jag strax ska tillbringa ett par dagar i Stockholm och träffa han-den-där-speciella för första gången på förhållandevis länge.
Glad för att det finns massor med planer och annat spännande inför höstens valrörelse, vilket jag, allt vänsterstök till trots, längtar enormt mycket till.
Glad för att jag efter bara fem månader som aktiv fått ett större ansvar inom förbundet på riksnivå. + för att det för mig är ett bevis på att jag gör mitt jobb bra och lever upp till förväntningar, vilket i sin tur är den absolut finaste komplimangen jag som prestationsjunkie kan få.

Är rent allmänt bara så stört glad och nöjd med... tja, allt.

Jag är glad för att jag igår red ett superpass på ponnyn min. Hon var ruskigt pigg och fick till flera seriebyten ned till var tredje :love:

Just nu är jag glad för att min sambo är en mästare på komplimanger:

FuOzSyY.png

:love: :rofl: :D

(observera min snygga censur!)

Glad för underbar dag med sol och bad i båten. Jätteskönt med 2 dagars egentid. Med världens skönaste små hundpolare så klart!
Men också glad för att en av mina bästa kommer och gör sällskap här imorgon.

För min fina, fina häst.
Jag tror att stunder som under gårdagen är de som får mig att förstå att alla motgångar, alla tårar och allt bråk under våra år ihop trots allt har varit värt att utstå. För det kommer nog dröja innan jag får uppleva kärlek och vänskap från en häst på det här sättet igen.

unnamed.jpg

Jag är glad för att jag kunde låna ut mina kryckor till en tjej som bröt benet igår och varken fick låna kryckor från sjukhuset eller hade råd att köpa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp