Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag är glad för den grymt lyckade festen jag och två kompisar styrt upp en lång tid. Allt flöt fram helt klockrent och det var många fina återseenden!

För att jag har världens finaste sambo och för att vi var på bröllop igår och hade riktigt roligt tillsammans med hans barndomsvänner. Men mest för att jag har världens finaste sambo :love:.

Att jag fick ett D i Engelska 5, från att inte ens ha haft godkänt från 9ans engelska och nu 15 år senare få ett D :D
Att bara ha 300 poäng kvar till slutbetyget från gymnasiet, bättre sent än aldrig :D

Glad för en oerhört rolig och givande helg med förbundet. Jag har skrattat så jag har ont i käkarna och är så trött att jag inte vet vad jag heter, men det är ju halva charmen och gör inget. Och att få tillbringa dagar (och nätter, höhum) med han-den-där-fina gjorde ju inte saken sämre.

Är glad för att jag har semester denna vecka, ska börja plugga om några veckor och att jag har min underbara älskade hund:love: och har allmänt varit ett par riktigt bra dagar det senaste:up:

Jag är glad för att jag äntligen fått tummen ur och anmält mig till try out för Dock City Rollers här i stan. Tack @Mammas för roller derby-pepp! Nu är jag så jävla sugen på att sätta igång och lära mig åka så jag kan bli en stark och tacklande brud
:banana: :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross