Vad är ni glada för idag? Del 2

För att jag har haft en helt underbart trevlig kväll med min sambo och hans helt otroligt fina vänner. Poolhäng i några timmar, middag och så "sobremesa" (massa prat efter middagen) på det. Så jäkla fint :love:
Kan inte du bara låna ut din sambo emellanåt?!:love:

Så jävla glad för att jag bestämde mig för att bara hoppa upp på unghingsten! Gick så bra!!

Jag är glad för att jag fyndade kläder idag :D Var i stan för att luncha med min mamma och såg att en butik jag gillar ska flytta så det var halva REA-priset på ALLT i hela butiken, de skulle bli av med rubbet. Jag köpte en höst-/vårjacka, en stickad tröja och en t-shirt. Hade jag köpt det för fullpris hade det kostat 1130 kr - jag betalade under 300 kr :up:

Glad för en relativt ny kompis som jag har. Vi har känt varandra i kanske 3-4 år, men hon är den idag som jag kan prata med! Jag kan berätta allt för henne!:love: Har inte riktigt fattat det förrän nu!

Glad att jag återfått suget efter att laga mat nu när hösten kommit :love:. Sommaren har varit mycket grillat, snabbmat, sallader osv osv. Och med värmen som varit har jag inte haft nått som helst intresse att stå vid spisen, även om jag tycker att det är kul att laga olika maträtter!

Men idag kom inspirationen åter och jag både lagade middag (med matlådor), gjorde en frukostlåda till i morgon och planerade ett par maträtter till som ska göras :banana:!

Senast ändrad:
Glad att jag återfått suget efter att laga mat nu när hösten kommit :love:. Sommaren har varit mycket grillat, snabbmat, sallader osv osv. Och med värmen som varit har jag inte haft nått som helst intresse att stå vid spisen, även om jag tycker att det är kul att laga olika maträtter!

Men idag kom inspirationen åter och jag både lagade middag (med matlådor), gjorde en frukostlåda till i morgon och planerade ett par maträtter till som ska göras :banana:!
Skicka hit lite "laga-mat-sug"!:D

Jag är så jäkla, hysteriskt, skitglad att jag kom in som reserv på utbildningen jag sökt.
Låg såpass långt ner på reservlistan så jag hade motvilligt ställt in mig på att jaga timmar i bemanningen i höst.
Men idag kom ett mail om att jag är antagen!!!:banana::bump::banana:
Så jäkla glad att jag inte kan sitta still. 3 år på högskolan, here I come

För att han den där som jag nog har gått och blivit lite kär i (dagens underdrift :p) har hört av sig tre gånger sedan jag lämnade landet i morse bara för att kolla hur jag mår och hur allt går. Nu ska jag kanske inte hoppas på för mycket, men mitt önskescenario om att hålla ömsesidig kontakt över sommaren och fortsätta träffas när jag kommer tillbaka igen verkar lite mer sannolikt nu än jag vågat hoppas på innan i alla fall! :love:

För att önskescenariot slog in, för att jag hade en förbaskat fin 26-timmarsdejt med mannen i fråga igår, för att mitt intresse verkar vara besvarat och jag bara lääängtar till vår nästa dejt!

För att önskescenariot slog in, för att jag hade en förbaskat fin 26-timmarsdejt med mannen i fråga igår, för att mitt intresse verkar vara besvarat och jag bara lääängtar till vår nästa dejt!
Men så fint!!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar