Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte du bara låna ut din sambo emellanåt?!För att jag har haft en helt underbart trevlig kväll med min sambo och hans helt otroligt fina vänner. Poolhäng i några timmar, middag och så "sobremesa" (massa prat efter middagen) på det. Så jäkla fint
Skickar över honom i morgon!Kan inte du bara låna ut din sambo emellanåt?!
Så jävla glad för att jag bestämde mig för att bara hoppa upp på unghingsten! Gick så bra!!
Skicka hit lite "laga-mat-sug"!Glad att jag återfått suget efter att laga mat nu när hösten kommit . Sommaren har varit mycket grillat, snabbmat, sallader osv osv. Och med värmen som varit har jag inte haft nått som helst intresse att stå vid spisen, även om jag tycker att det är kul att laga olika maträtter!
Men idag kom inspirationen åter och jag både lagade middag (med matlådor), gjorde en frukostlåda till i morgon och planerade ett par maträtter till som ska göras !
För att han den där som jag nog har gått och blivit lite kär i (dagens underdrift ) har hört av sig tre gånger sedan jag lämnade landet i morse bara för att kolla hur jag mår och hur allt går. Nu ska jag kanske inte hoppas på för mycket, men mitt önskescenario om att hålla ömsesidig kontakt över sommaren och fortsätta träffas när jag kommer tillbaka igen verkar lite mer sannolikt nu än jag vågat hoppas på innan i alla fall!
Men så fint!!För att önskescenariot slog in, för att jag hade en förbaskat fin 26-timmarsdejt med mannen i fråga igår, för att mitt intresse verkar vara besvarat och jag bara lääängtar till vår nästa dejt!