Vad är ni glada för idag? Del 2

För att vi har 13%.

För att MP "striden om tredje största parti" har 6,8%.

För att F! är borta.

För att Reinfeldt försvinner (ta med Ullenhag också plz).

För att jag har världens finaste och bästa förbunds- och partikamrater och för att den gångna Stockholmsnatten kan ha varit den gladaste i mitt liv.

För att jag verkar få flytta till Stockholm och få heltidsanställning här.

Det har aldrig varit så underbart att vara sverigedemokrat!

För att vi har 13%.

För att MP "striden om tredje största parti" har 6,8%.

För att F! är borta.

För att Reinfeldt försvinner (ta med Ullenhag också plz).

För att jag har världens finaste och bästa förbunds- och partikamrater och för att den gångna Stockholmsnatten kan ha varit den gladaste i mitt liv.

Det har aldrig varit så underbart att vara sverigedemokrat!

Ofint att fråga kanske men skippa svara isf ;p alltid undrat men får du betalt för ditt politikande (eller vd det nu heter) eller är det helt ideellt? Alltså är det ett jobb?

kl

Jag är glad för att det känns som om jag fått så mycket gjort idag! (fast egentligen har jag inte gjort särskilt mycket^^) och för att jag nyss såg att jag vunnit en tävling på facebook =) =)

//r

Förvånar mig inte, de behöver nog alla läs- och skrivkunniga politiker de kan hitta i partiet för att fylla stolarna i riksdagen och du är ju åtminstone väldigt skarp i skrift (har aldrig hört dig prata förutom i reklamfilmen och där förutsätter jag att du fick ett redan färdigskrivet manus att följa).

För får man betalt så kan ju arbetsförmedlingen tvinga in alla arbetslösa på de där tomma stolarna som sd måste fylla. Lär bli lika bra politik oavsett, kanske tillomed bättre om de inte delar partiets åsikter...
:rofl: :up:

Låter som en utmärkt idé tycker jag!

Haha såpass. Men jag är nyfiken. För får man betalt så kan ju arbetsförmedlingen tvinga in alla arbetslösa på de där tomma stolarna som sd måste fylla. Lär bli lika bra politik oavsett, kanske tillomed bättre om de inte delar partiets åsikter...

Jag är oseriös, så nu behöver ingen bli arg.

Superbra idé!

Åh men åh. Vad fint! :)

Jag är glad över att jag och min fina sambo ska ut och äta våra favoritburgare med världens GODASTE JÄVLA POMMES idag. Mums!!

Finns denna burgare i Göteborg? Måste i så fall veta vilka det är pga älskar burgare över allt annat :love:

Jag är glad för att dagen började med en mycket god och fin frukost med bästa @Lillelorden, fortsatte med en så otroligt inspirerande föreläsning om förändringsarbete och ledarskap och nu ska avslutas med fotboll, öl och göttehäng med min sambo och mina fina polare :love:

Finns denna burgare i Göteborg? Måste i så fall veta vilka det är pga älskar burgare över allt annat :love:

Jag är glad för att dagen började med en mycket god och fin frukost med bästa @Lillelorden, fortsatte med en så otroligt inspirerande föreläsning om förändringsarbete och ledarskap och nu ska avslutas med fotboll, öl och göttehäng med min sambo och mina fina polare :love:

Ja men ja!!! :D :love:
The Barn på Kyrkogatan 12. Så jävla goda att jag nästan dör.

Din dag låter helt fenomenal!

@Sleepan Jag har ju tänkt gå dit! Då får jag göra det! Tips också på min favorit: Holy Cow på Södra Vägen (passande nog ca 3 minuter från min lägenhet :angel: :D )

Men se till att gör det då då! :D Möms!
Holy Cow känner jag att jag borde prova också. Hm... Vi har ju tänkt gå ut och äta även söndag, och fira att vi tyckt om varandra i tre år. Så varför inte :p :D

Lagom avstånd hem för dig. :p
Och vad himla bra du måste bo! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar