Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får väl vara glad att du har haft det bra!Glad för att jag haft en väldigt trevlig helg hos @Kethets
För att vi har 13%.
För att MP "striden om tredje största parti" har 6,8%.
För att F! är borta.
För att Reinfeldt försvinner (ta med Ullenhag också plz).
För att jag har världens finaste och bästa förbunds- och partikamrater och för att den gångna Stockholmsnatten kan ha varit den gladaste i mitt liv.
För att jag verkar få flytta till Stockholm och få heltidsanställning här.
Det har aldrig varit så underbart att vara sverigedemokrat!
Ofint att fråga kanske men skippa svara isf ;p alltid undrat men får du betalt för ditt politikande (eller vd det nu heter) eller är det helt ideellt? Alltså är det ett jobb?
För att jag verkar få flytta till Stockholm och få heltidsanställning här.
Riley skippar alltid att svara
För får man betalt så kan ju arbetsförmedlingen tvinga in alla arbetslösa på de där tomma stolarna som sd måste fylla. Lär bli lika bra politik oavsett, kanske tillomed bättre om de inte delar partiets åsikter...
Låter som en utmärkt idé tycker jag!
Haha såpass. Men jag är nyfiken. För får man betalt så kan ju arbetsförmedlingen tvinga in alla arbetslösa på de där tomma stolarna som sd måste fylla. Lär bli lika bra politik oavsett, kanske tillomed bättre om de inte delar partiets åsikter...
Jag är oseriös, så nu behöver ingen bli arg.
För att det är så trevligt att vara kär, känna sig uppskattad och få trevliga sms titt som tätt.
Åh men åh. Vad fint!
Jag är glad över att jag och min fina sambo ska ut och äta våra favoritburgare med världens GODASTE JÄVLA POMMES idag. Mums!!
Finns denna burgare i Göteborg? Måste i så fall veta vilka det är pga älskar burgare över allt annat
Jag är glad för att dagen började med en mycket god och fin frukost med bästa @Lillelorden, fortsatte med en så otroligt inspirerande föreläsning om förändringsarbete och ledarskap och nu ska avslutas med fotboll, öl och göttehäng med min sambo och mina fina polare
@Sleepan Jag har ju tänkt gå dit! Då får jag göra det! Tips också på min favorit: Holy Cow på Södra Vägen (passande nog ca 3 minuter från min lägenhet )