Vad är ni glada för idag? Del 2

Jag är glad för att sambon kommer hem. Är själv med barnen måndag - torsdag, så det är skönt när han kommer hem. Dessutom måste han fixa vår gamla radiogrammfon, eftersom lillebror öppnar luckan och ska klättra på den :nailbiting:

För att jag har världens bästa utekväll planerad med mina fantastiska tjejkompisar som jag alltid har så kul med. Bring on Friday night! :D :bump:

Jag är glad för de här, som förgyller alla mina dagar :love:
10403413_10152489006902582_3886719839940285680_n.jpg

Min sambo. Min alldeles fantastiskt fina sambo. Kommer sakna ihjäl mig när jag reser bort ifrån honom men känslan av att veta att det är honom jag kommer hem till slår typ allt i hela världen.

Jag är glad för att jag precis blev klar med bytet till vinterdäck. Nu återstår att se om jag dragit åt bultarna nog hårt :p

Jag är glad för att jag sitter med min plugg-buddy på vårt plugg-café där vi nu lärt känna ägaren så väl att han kommer med gratis kakor "för att vi ser ut att behöva lite extra energi" och byter till den italienska musiken, som vi en gång nämnt att vi gillar, varje gång vi kommer hit. Consumer relationship building in the making! :D

@Stalone Gulliga du! :love: Men äsch, inte är jag någon hjälte inte! Jag tycker bara om att hjälpa till, och det är ju inte direkt så att det kostar mig någonting! Tvärtom - jag är bara glad att min personalrabatt kommer till användning då det är en av fördelarna med jobbet som jag inte utnyttjar så ofta som jag kunde/borde :)

Jag är glad för att jag var på massage igår och fick en helt oöm rygg och avslappnad nacke (som var stel som en sten efter en katastrofal dag med huvudvärk hela måndagen), plus att jag idag för första gången på flera veckor vaknade och kände mig utvilad när klockan ringde strax efter 6 :D! Heja massage :up:!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar