Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag är jag glad åt att arbetsdagen flöt på smidigt, glad åt en fantastisk hundpromenad efter jobbet och glad för att jag snart får besök av den enda person jag för tillfället vill umgås med.
Att jag ska upp till chefen och fylla i min föräldraledighetsansökan, drygt 4 månader innan aktuellt datum så det lär inte bli nekat Känns riktigt skönt då boendet bokades redan i november
Idag ar jag glad for att jag ska fa gulla och hanga med en 9 veckor gammal fransk bulldog hela kvallen. Aaah jag har sa mycket djur-abstinens att det ar inte sant!
Jag glömde ju det viktigaste av allt : Vi har fått en budgivning på huset som sambon ska sälja Idagarna får vi veta om budet höjs mer eller om det är dags för besiktning inför köp. Vi går minus på huset men trots allt nöjda med budet som ligger högst idag
Idag är jag glad över allt härligt som hänt den senaste veckan: nytt jobb, ny bil, myshelg med sambon, och äntligen så börjar mitt opererade knä att läka lite bättre. Wiie!
Idag blev jag glad av att vakna bredvid snygga mannen som i vanlig ordning kläckte ur sig några morgontrötta, spontana komplimanger. Jag blev också påmind om att arbetsgivaren är tokbra. Jag är också glad åt att hundpromenaden efter jobbet blev precis så lång och fin som planerat, det var nära att jag kortade ner den av ren lathet... Dessutom hittade jag en fantastisk tröja i centrum idag. Helt klart en ny favorit! Jag som inte ens brukar hitta kläder som sitter ok. Nu hittade jag något som satt perfekt
Papperna på huset är skrivna, bara 1 månad kvar i ägo sen är sambon inte längre husägare
Min bil luktar så himla gott, nystädad till max.
Första dagen på inskolningen igår, men vårt icke blyga barn smet till köksansvarige för ett samtal medan jag tog av mig mina skor. Väl inne på avdelningen så gick han in, undersökte och började leka med allt roligt. De olika fröknarna testade att hålla honom i handen, och fick en leende 1 åring som respons. Mat, lite kärlek och en massa leksaker är allt han bryr sig om
Idag är jag glad för att jag är ledig från jobbet. Så skönt med sovmorgon efter några nätters dålig sömn! Nu känner jag mig levande (men nyvaken) igen.
För att jag skickade in ännu en stor del av examensarbetet idag, en del som jag dessutom blev ruskigt nöjd med! Förutom det går allt jäkligt bra just nu, och jag känner mig glad och peppad överlag helt enkelt.
Jag är glad att jag kunde äta lunch hos mamma (som normalt bor 11 mil bort) under tiden jag jobbade, blev uppskattat att jag dök upp. Bra när jag fick ett ärende åt det hållet, då gäller det att passa på.
Glad för att vara gift med en av världens finaste människor !
Glad för att jag i morgon ska åka på helgtripp till en av mina bästa vänner som bor på andra sidan landet och som jag bara träffar typ 2 ggr om året men pratar med dagligen över FB och telefon.
Glad för att jag är så satans duktig med mitt ätande så jag tappar vikt samtidigt som jag mår jättebra
Glad för att jag har lax och potatismos som väntar på mig när jag kommer hem
Glad för att jag har 5 av världens finaste hundar
Glad för att jag har ett bra jobb med en bra arbetsplats och bra betalt
Jag är glad över min fantastiska make som gör mitt liv uthärdligt trots överjävliga graviditetskrämpor.
Jag är glad över mina fantastiska kompisar på skolan som hjälper mig med inspelningar och anteckningar från undervisning som jag inte kan närvara på på grund av nämnda krämpor. Hade jag inte haft dem hade jag fått ta studieuppehåll redan i december för jag hade omöjligt kunnat hänga med.
Jag är glad över min fina ponny och att vi vågade hoppa en bana för första gången idag. Han blev inriden förra året och är bara 4 år gammal och det gick super
Bara 4 hinder och 40 cm men jag håller mig helst på den höjden
(Inte hoppat sen 2005 så nu var jag modig!)
Juridik & Ekonomi
Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började.
Jag är på jobbet och min...
Hästmänniskan Jag tänker såhär, att du är inte så bra på att prata "hästspråk" än, och det är något som man behöver lära sig precis som ridningen. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.