Vad är ni glada för idag? Del 2

Finns denna burgare i Göteborg? Måste i så fall veta vilka det är pga älskar burgare över allt annat :love:

Jag är glad för att dagen började med en mycket god och fin frukost med bästa @Lillelorden, fortsatte med en så otroligt inspirerande föreläsning om förändringsarbete och ledarskap och nu ska avslutas med fotboll, öl och göttehäng med min sambo och mina fina polare :love:

Det var verkligen SÅ trevligt! Heja oss! :D :love:
Ja men ja!!! :D :love:
The Barn på Kyrkogatan 12. Så jävla goda att jag nästan dör.

Din dag låter helt fenomenal!

Åhhhhhhh The Barn. Dregglar.

Idag är jag glad för:

* Att jag äntligen vågat säga upp mig från min fasta anställning där jag inte har trivs för att istället jobba som timvikare på ett jobb där jag stormtrivs. Och dessutom då sluta arbeta natt så jag kan njuta mer av dagsljus och tidiga mornar :).

* Att jag efter mötet med chefen åkte till stallet och tog ut ponnyn på en barbackatur i skogen. Efter att ha haft en hel del problem med ponnyn tidigare med att hon har försökt springa hem, stegrat och vara allmänt stressad när man ridit ut själv så är det så himla underbart att rida en helt okomplicerad tur och kunna flyga fram i galopp i skogen barbacka och känna att jag numera vågar lita helt på min älskade ponnybus :love:

Sen att jag har världens goaste hundar, katter, mysiga lilla hus och en underbar sambo (som direkt kom med bensin när jag lyckades få bensinstopp efter mötet idag OCH har köpt ett Ps träns till mig :up:) är något som också känns jättebra :bump:

16,7% i Sentio (som var det institut som kom närmast det faktiska valresultatet)! Jag är inte ett dugg förvånad eftersom jag länge varit övertygad om att vi får över 20% och blir andra största parti 2018, men ändock, episkt!

För att jag haft en skönt produktiv dag och snart ska iväg på ett event som känns som att det kommer att bli väldigt roligt :)

Just nu är jag glad för att clementin hjälpte att få bort den groteska sockersmaken från nyponsoppan :up:. Kan ha fått i mig max 1/2 dl tills jag kände urk! Alltid samma tabbe, ser nyponsoppa i affären och tänker åh vad gott. Men väl hemma så säger hela kroppen nej fy pyton.

Är glad att jag har en fantastik sjukgymnast som lyckats peta in min smärtande kropp så jag får vattengymnastik med eget program varje torsdagsförmiddag i 34 graders vatten, fantastiskt att röra sig någonstans utan att det gör lika ont :love:

För att jag var klok och duktig nog att tacka nej till kvällens födelsedagsfest och istället ta en kväll hemma där jag bara rår om mig själv och har det bra. Så. Himla. Välbehövligt. Och imorgon ska jag på Halloween-fest med mina underbara kollegor vilket ska bli fantastiskt roligt!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
650
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar