Vad är ni glada för idag? Del 2

Våra nya grannar. :love:
10606020_10152398280951985_3685486764220695276_n.jpg

För att en på fler sätt fin manlig rysk vän snart kommer på besök till min hemstad och jag ser dels fram emot att få visa honom mina vackra omgivningar, men mest emot att få träffa honom igen. Samt, inte minst, för att jag kort därefter återvänder till underbara Moskva för att umgås med honom några dagar där. No more höstdepp här!

För att jag är kär, lycklig, ledig och ska käka världens godaste pizza ikväll. För att min mamma snart kommer hit och hälsar på. För att jag fyller år snart. För att tre av mina bästa vänner som jag lärt känna här flyttar tillbaka hit nästa vecka. För att jag ska på tjejhelg i Edinburgh på lördag. För att jag faktiskt ser fram emot att jobba både imorgon och på torsdag då jag får massor av positiv feedback och känner att jag faktiskt är jäkligt bra på det jag gör ibland. För att jag har ett nytt nagellack i en perfekt ton som jag ser fram emot att inviga. För att livet är fint, helt enkelt.

För att jag är kär, lycklig, ledig och ska käka världens godaste pizza ikväll. För att min mamma snart kommer hit och hälsar på. För att jag fyller år snart. För att tre av mina bästa vänner som jag lärt känna här flyttar tillbaka hit nästa vecka. För att jag ska på tjejhelg i Edinburgh på lördag. För att jag faktiskt ser fram emot att jobba både imorgon och på torsdag då jag får massor av positiv feedback och känner att jag faktiskt är jäkligt bra på det jag gör ibland. För att jag har ett nytt nagellack i en perfekt ton som jag ser fram emot att inviga. För att livet är fint, helt enkelt.
Guuuuuud så fint alltsammans låter! Vad du är värd allt det där! :)

Jag är bara väldigt, väldigt trött... :rofl:
Du döljer det så väl dock :D.

Oh, vad sa du då?:D
Vi pratade om folk som är generellt jävla smarta och inspirerande och då berättade jag lite snabbt om dig, om det intryck jag fått av dig här inne. Och hur grymt målmedveten och grym du var med din viktminskning (är det förresten ofint att säga? har noll manners känner jag, sorry i såna fall!).

Vi pratade om folk som är generellt jävla smarta och inspirerande och då berättade jag lite snabbt om dig, om det intryck jag fått av dig här inne. Och hur grymt målmedveten och grym du var med din viktminskning (är det förresten ofint att säga? har noll manners känner jag, sorry i såna fall!).

Åh, fan va fint! Nu fick jag också något att vara glad för idag. :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar