Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Guuuuuud så fint alltsammans låter! Vad du är värd allt det där!För att jag är kär, lycklig, ledig och ska käka världens godaste pizza ikväll. För att min mamma snart kommer hit och hälsar på. För att jag fyller år snart. För att tre av mina bästa vänner som jag lärt känna här flyttar tillbaka hit nästa vecka. För att jag ska på tjejhelg i Edinburgh på lördag. För att jag faktiskt ser fram emot att jobba både imorgon och på torsdag då jag får massor av positiv feedback och känner att jag faktiskt är jäkligt bra på det jag gör ibland. För att jag har ett nytt nagellack i en perfekt ton som jag ser fram emot att inviga. För att livet är fint, helt enkelt.
Nej men du verkar vara en sån genomgo, genomsnäll och fin person så jag blir så glad av att läsa att det går bra för dig, att du är lycklig liksom .Men du är väl för gullig @niphredil!
Alltså nu blir jag lite (mycket) varm i hjärtat här! Tack och right back at ya är det enda vettiga (?) jag kan komma på som svar just nu!Nej men du verkar vara en sån genomgo, genomsnäll och fin person så jag blir så glad av att läsa att det går bra för dig, att du är lycklig liksom .
Haha alltså vad har du rökt i kväll, Tassetass? Åh förresten, jag pratade om dig när jag åt crepes idag med min sambo. Bara bra saker för övrigt!@niphredil and @Mineur sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g...
@Sleepan Niffe är lite polyamorös av sig.
Haha alltså vad har du rökt i kväll, Tassetass? Åh förresten, jag pratade om dig när jag åt crepes idag med min sambo. Bara bra saker för övrigt!
Mvh
Spreading the love
Du döljer det så väl dock .Jag är bara väldigt, väldigt trött...
Vi pratade om folk som är generellt jävla smarta och inspirerande och då berättade jag lite snabbt om dig, om det intryck jag fått av dig här inne. Och hur grymt målmedveten och grym du var med din viktminskning (är det förresten ofint att säga? har noll manners känner jag, sorry i såna fall!).Oh, vad sa du då?
Vi pratade om folk som är generellt jävla smarta och inspirerande och då berättade jag lite snabbt om dig, om det intryck jag fått av dig här inne. Och hur grymt målmedveten och grym du var med din viktminskning (är det förresten ofint att säga? har noll manners känner jag, sorry i såna fall!).
Gud så fint! Här kommer jag och sprider glädje som om jag vore jesusbarnet självÅh, fan va fint! Nu fick jag också något att vara glad för idag.
niphredil™, spreading love and joy since 1986.@niphredil, spreading love and joy since när-du-nu-är-född.
@niphredil and @Mineur sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g...
@niphredil and @Mineur sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g...