Vad är ni glada för idag? Del 2

Kl

Här är en till som är glad för den nya uppdateringen, mest av allt för att det plötsligt blivit busenkelt att använda Buke i mobilen. DET har jag saknat!!

Jag även glad för att min nya mobil har kommit, samt för att tjejen på Espresso House idag frågade om vi ville ha lite kanelsnäckor med oss hem då de skulle stänga om en timme och slänga allt som inte blivit sålt då. Så nu har jag fyra stora, fina kanelsnäckor i frysen - och en i magen förstås :D

-

Jag är glad för jag
1) har hittat världens bästa stall till hästen!
2) har världens finaste pojkvän som igår frågade om jag vill gifta mig med hono m En dag :love:
3) min semester blev beviljad efter många om och men, trots hela jobbet hade önskat samma veckor

• Är så nöjd över mitt nya jobb och mina fina kollegor. Längtar till jobbet nu istället för att ha ångest över att gå dit. Helt klart värt!!

• Snart bär det av till Ullared med några vänner. Wiiiee!

• Har mycket pågång inom ridningen. Nytt stall och ett härligt samarbete väntar. Åh, längtar!! :love:

För att vi har fått tag på snorbilligt, stort och nära boende under Almedalsveckan! Helt sinnes vilken tur vi haft och vilket underpris det var på detta fantastiska hus.

Att jag har världens bästa extra/sommarjobb! Slutade två timmar sen och längtar redan till morgondagen. :D

Glad för att min sambo och jag varit så jävla duktiga idag och skurat balkonggolvet som var grönt och äckligt och numera ser ut som nytt :D

Jag är glad för att UM inte har ringt! Det betyder att jag inte har någon könssjukdom. WOOOHOOO! :banana:

Tack Svensk sjukvård för fria könssjukdomstest! :D

Just nu är jag glad för att jag fått mitt jobbschema för sommaren och har lyckats bli ledig över både midsommar och way out west! Hurra! :banana:

För att jag verkligen har så otroligt genomfantastiska människor i min närhet, att någon jag känt i blott tre månader plötsligt blivit den som rusar till min sida så fort jag ger en indikation om att behovet finns. Att densamma på fler sätt med ens står mig närmare än människor jag känt i fler år.

Det är jättemärkligt, lite läskigt och lite ovant, men det gör mig verkligen, verkligen genuint, ihållande och varmt glad. <3

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?