Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

För att jag insett att jag faktiskt är en jävligt duktig organisatör, bland annat.
Det är egentligen smått surrealistiskt hur mycket jag ser mig ha utvecklats som människa på den enstaka månad jag jobbat med mitt distrikt, hur många personlighetsdrag jag aldrig anat eller tidigare förkastat som nu kommit till sin fulla rätt. Jag inser att jag trots allt har egenskaper som gör mig till såväl en lovande organisatör som debattör och, tro det eller ej, ledare, och det känns... väldigt ovant, men väldigt bra. Jag börjar tro mer och mer på en långsiktigt ljus framtid!

Kl.

Glad för att jag nyss sluta och nu har helg. Så värt att sluta tidigt på fredagar :love:

Ser fram emot en kväll med träning, god mat och OS invigning :)

kl

Jag är glad för att jag vågade åka till Ikea alldeles ensam. :bump: (har socialfobi)

kl

För att jag lyssnar på världens bästa band. Så himla fint att först vara en av tre lite bättre fans som sångaren går fram och skakar hand med, och senare stå där och röja med världens leende på konserten igår, titta upp och se hur sångaren tittar på en och bara ler och ser så lycklig ut över att man själv är det.

Det, ihop med att de kommer visa sin uppskattning för oss tre blodfans på fler sätt. Men det var ju visst hemligt.

<3

Kl.
För att min karl igår nämnde att han äntligen vill flytta ihop med mig :) :)

Åhh vad kul! :)

Kl
Är glad för min bror kommer och hälsa på mig nästa vecka. Ser inte min familj så mycket och är fint att någon orkar komma hit och hänga med lillsyrran. :p

Jaa, han har aldrig varit sambo heller så jag känner mig lite speciellt utvald :D haha

Vad mysigt, bor ni långt ifrån varandra?

Förstår det, hade tyckt det var stort också :D

Njae har all familj i södra Sverige (han bor i Lund) och bor själv i Oslo så det är ju inte jättenära. Men han jobbar här ibland så då brukar han stanna några dagar. Annars är det ingen annan som orkar komma hit och hälsa på. :p

Kl
Jag är så glad över att avmaskningen av en viss Hårboll gick över förväntan idag:) Har gruvat mig hela veckan men tack vare stor hjälp utifrån fick vi i honom första dosen:bump::bump:
Nu är det bara två doser kvar...

kl

Jag är glad för att en vän ville låna ena vovven ett par timmar. Jag kunde alltså vila utan dåligt samvete. :)

kl

För att jag fått mer bekräftelse på en dag än jag fått på typ hela förra året, och det känns himla fint. Självförtroendet på topp!

*KL*
- Har "hittat" bandet Imagine Dragons. De är säkert jätte-populära men jag har aldrig hört talas om dom tidigare!
- Kommer kanske få åka med och kolla på en WE-träning för Sveriges (fd eller närvarande, har inte riktigt koll) landslagstränare. Ska bli spännande att se en träning på den nivån!
- TopGear är på TV'n just nu

:D

Kl
Just nu glad att pappa ska jobba hela dagen + klippning på kvällen, vilket innebär MYCKET vila och lugn för mig på dagen. Eftersom jag förutom att jag är sjuk tydligen börjat bli jättestressad av att vara här och hälsa på...

Fulla glada kåta män alltså. <3

Och du, ta det lugnt med foten, hälsan och stressen!

kl

Glad för att jag bestämt möte + flygbladsutdelning i helgen med världens bästa härligaste distriktskillar, och ffa glad för att jag har biljetter till Köpenhamn. Så. Jävla. TAGGAD. (Två veckor i förväg, men jag ska fan inte gnälla på att jag blir peppad med framförhållning!)

Hahaha they are the shiznit... För att låna uttryck av en av dem haha.

I try. Ska ta det sååå lugnt imorgon.

KL
Att jag har
min underbara världens bästa pojkvän/sambo/fästman vad man nu säger :love:,
världens i särklass bästa syster :love:
världens i särklass bästa vänner! :love:

Kan inte annat än känna sig rik då, även om saker går emot en.

*kl*

Jag är glad för min sambos skull! Han lever just nu drömmen nere i italienska (och franska, de är tydligen bokstavligt talat på gränsen emellanåt) alperna där han åker offpist. Det är makalöst, fantastiskt, som i en dröm, som i en film, inte på riktigt och alla andra superlativ man kan komma på. :D

Han fick resan av mig och hans föräldrar och jag har varit SÅ nervös för om det skulle bli bra eller inte, och så blir det alldeles sagolikt!

kl

jag har en ny dator! :banana:

Inte en seg sak från dinosauriernas tid (hade fortfarande en diskettstation på min gamla) + att jag kan nu titta på film och spela spel utan att *tjoff* datorn stängs av :bump::banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits