Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Jag är glad över att jag har världens bästa man :love:
Varje dag visar han mig på ett eller annat sätt varför jag älskar honom och vill vara med honom.

Jag är glad över att jag har världens bästa häst ♥

Håller på att rida in honom och idag galopperade vi för första gången och han skötte sig perfekt!

Helt underbar galopp! Ren, jämn takt och det kändes som jag svävade fram :love:

kl

För att jag inte kan minnas sist jag skrattade/utstötte kvidande, otydbara ljud så mycket som ikväll. Lindgren, Reykja och Lightzone, ni är bäst osv. <3

Grattis!:love: Åh alltså ert förhållande låter som en saga!:D
Haha! Du är så gullig! Och tack, tack så jättemycket! :) Vi är superglada bägge två, det är så mysigt att ligga i sängen och prata lite bröllop och kärlek och så :love:

Grattis! Åhh vad fint. :love:
Tack!! :) :)

Nämen? WOHO! Grattis!!!! :banana: :banana: Nu är jag också glad därför :D
Haha taaaaack! :D

God jul på er allihop förresten! Hoppas ni har jättefina julaftnar!

Kl

Jag är glad över att det superbra att galoppera på hästen för andra gången idag. Han förstod snabbt vad jag ville idag och han är så duktig!
Undrade i våras varför jag gav mig på att köpa en unghäst igen när det finns så många ridbara hästar till salu men det var helt klart rätt beslut att köpa honom och vänta på att få rida :love:

Är även glad över att dagen än så länge varit bra. Ätit god mat, kollat på kalle och snart ska vi öppna julklappar.

KL

Jag är glad för att julen blev riktigt mysig! :love: Trots mina "icke-julkänslor" som försvann när jag väl kom till familjen.

Idag är jag glad för jag ska göra iiingenting utom läsa och ha igång LotR-trilogin i bakgrunden. Och gå en promenad. Men det kanske jag överlever. :)

Kl

Jag är glad över att vi håller på att få upp världens finaste golv i vardagsrummet :love:

Det borde göras till en vana!

kl

För att livet just nu är himla fint och bra och positivt, och för att jag äntligen kan börja räkna ner dagarna till nyår, då saker kommer att hända med början redan nästa helg. Nuuu vill jag ha rätt sida om 2014, och sedan kör vi på max!

KL

För att jag just bokat en resa till New York, Washington DC och Bahamas! :bump:

Men åh vad fint!

Jag är glad för att jag åker till älskade Dakar och älskade bästa vännen om bara två veckor :)

En väldans massa resglädje här alltså! Åååh jag älskar resglädje!

Kl

Jag är glad över att jag tror att jag faktiskt fått en vän :love:
Det känns så.

Jag MED! Och sen åååååh så flyttar jag till Madrid :love:.

Så ja, resglädje som fan! :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar