Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Åh älskart!! Mina sambos har hotat med att sätta upp en varning för Grinchen skylt på vår dörr ifall någon stackars jultidningsförsäljare eller något kommer. :D

kl
För att det ser ut som om jag spenderar Maj i New York. Finally!!!

KL

Kan man bli annat än nöjd med denna skapelse? :D

dsc_0370_52a8721addf2b357bd8ecf86.png

dsc_0378_52a8721b9606ee7ff2607ec5.png

Tack, den där skapelsen gjorde att jag skrattade för första gången sen nån gång vid lunch. :D

Haha då har jag gjort ett bra jobb! :D

Piff: Gör det!! Fler grinchar åt folket!! :D

Ha om jag var lite mer grön så hade jag varit en grinch. Hatar allt som är typiskt mysigt och familjärt. :D

kl

För att det är torsdag och för att det i sin tur bara innebär en dag till fredag. Förväntansfull, taggad. Nu jävlar.

Kl

Jag är glad över att min häst gick super det sista i ridningen idag efter lite om och men :love:

Härligt!:D

kl

Jag är glad för att jag har skrivit upp några nya ord, trots att jag inte alls hade lust!

KL

Jag är glad för att jag har världens bästa psykolog!! :love: Hur många tar sig tiden att skjutsa hem sin patient för att ångesten är så hög att hon inte vill att man ska sätta sig på en buss & vill se att man kommer hem ordentligt. Underbara människa! :(

KL

För att det är Lucia, jag har världens mysigaste morgon och jullov om 4 timmar! :bump:

Försöker hitta peppen till att dra till Bålsta ikväll och dricka öl. Kom igen nu Lightzone, det kommer bli bra!! :bump:
Inte sitta hemma och sura!

PEPP PEPP! Jag ska fan dricka öl så go you.

kl

För att jag är i Sthlm om 10 min, och för att jag har vissa förhoppningar på den här kvällen, även om jag väl inte borde eftersom det med 150% chans kommer hända antingen ingenting eller också bara dåliga saker. Eller jag menar, TAGGAD. Typ. Under all hjärtklappning.

Försöker hitta peppen till att dra till Bålsta ikväll och dricka öl. Kom igen nu Lightzone, det kommer bli bra!! :bump:
Inte sitta hemma och sura!

Klart du ska ta dig till metropolen Bålsta för lite ölhävning! Kan ju inte bli annat än kul, och bonnigt:D

Mvh Månskensbonden i skogarna runt Bålsta

kl

Jag är glad över att mitt nya (begagnade) schabrak kom med posten innan och jag är nöjd med mitt köp. Och glad över att folk är ärliga i affärer. Kunde ju lika väl blivit blåst på pengarna, är ju en chansning varje gång.

KL
Att det är 5 arbetsdagar kvar till semester!!!!!!! Till till och med 7 januari!!!!! Min första semester!!!!!

Många utropstecken här. :angel:

kl

Idag har jag sjungit solo på två Lucia-föreställningar, inför cirka 360 personer per föreställning, och det gick bra! Jag som inte ens sjöng för två år sedan. Så jag är glad - och stolt över mig själv!

kl

För att jag äntligen fått ligga med snubben jag suktat efter i någon månad. Och för att det inte lär vara sista gången. Och förhoppningsvis inte det enda som kommer ske.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar