Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

+ Mirre: Tack, vad gulliga ni är! Och vad skönt att det vänder för dig niphredil, det är så tungt när man är mitt inne i det :( Tyvärr ser jag ingen ljusning inom den närmaste framtiden heller, men någon gång måste väl universum komma tillbaka på min sida igen.

kl

Sorry för OT, det här är ju en gladtråd :)

Jag är glad för allt stöd och all kärlek jag får från min sambo, som alltid står vid min sida i vått och torrt no matter what. Min klippa!

kl

Glad över att se min målvikt på vågen idag. Trevlig överraskning ;)
Är dock ganska säker att det kommer försvinna snabbt :p

Åh vad tufft att det inte ser ut att räta ut sig alltför snart :( PM:a om du vill prata av dig!

Och vad fint och bra att du har din fina sambo! :)

Lovely!

kl

För att jag haft en himla fin kväll med vänner (om än på distans) och annat fint folk, mycket skratt, hästgos och lite löpträning, första gången på väldigt, väldigt länge. Fintfintfint.

kl

Jag är glad för att jag hann rida i lugn och ro idag utan att stressa!

Det var Lärande och professionalisering, en flumkurs som jag fick underkänt på både hemtentan och gruppinlämningen. Gjorde om och gjorde rätt och har nu ÄNTLIGEN fått in godkänt resultat! Lagom till andra kursen snart är slut :cool:

kl

Superglad just nu för att min sambo äntligen kommit hem efter att ha varit fast i Oslo sen igår em pga stormen Sven!

kl

Jag är så otroligt glad just nu för att jag har världens finaste sambo och trivs riktigt bra i vår lägenhet. :love: Idag fick jag även veta att jag har praktikplats på ett dagis fr.om. måndag!

kl

FÖR ATT KRAFTWERK TYDLIGEN SKA SPELA I FUCKING JÄVLA RÄTTVIK NÄSTA ÅR OCH HERREGUD DÖR.

kl

Jag är glad för att jag, för första gången sen jag slutade rida för 7 år sen, har börjat träna. Och känner resultat! Har mycket bättre kondition och börjar känna mig starkare i benen. Är glad att jag äntligen tog tag i det, och inte har gett upp tidigt, som jag trodde att jag skulle göra.

KL

Kan man bli annat än nöjd med denna skapelse? :D

dsc_0370_52a8721addf2b357bd8ecf86.png

dsc_0378_52a8721b9606ee7ff2607ec5.png

Haha, episkt.

kl

För att jag har väldigt fina människor i min närhet, trots att jag är ett för nojigt monster för att riktigt kunna uppskatta det till fullo. Men någonstans värmer ju tanken i alla fall.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar