Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

KL

För att jag haft ett fantastiskt fint dygn, för att jag för en gångs skull inte har något emot att masa mig till jobbet och för att det är sådär härligt vintersoligt och vackert ute. Det här kommer bli en bra vecka, det känner jag ända ut i tårna! :banana:

Just det, och så har jag ju alla säsonger av Grey's Anatomy hemma också, för första gången i mitt liv. Materiell lycka är underskattad!

Kl

Jag är glad över min häst. Han får mig så glad!
Idag var vi ute och gick en promenad i skogen och han är så mysig att vara med ♥

Är helt till mig av glädje över att det kommer ut samlingsalbum med Lena Furbergs serier till jul :D

kl

För att det fan är helg om tre! dagar, och då får jag träffa Han Den Där och förhoppningsvis Lightzone. Trodde att den här veckan skulle snigla fram bara för att jag är så taggad, men det är fan tydligen fördelen med att inte ha något att göra om dagarna, man kan bara göra roliga saker och således få tiden att flyga.

kl

Jag är jätteglad för min kusins skull, hon förlovade sig idag :) Och så är jag som vanligt oerhört glad för min fina sambo och min underbara familj :love:

kl

Jag är glad över min familj och mina djur. Det enda som räknas i livet.

kl

Jag är glad över att det snart är jul. Vilket innebär att träffa hela familjen, nästan i alla fall. Jag längtar i alla fall. :love:

KL

- För att presentationen jag och en kollega gjorde på ett stort företag i tisdags gick vägen och de har valt att sponsra vår organisation av alla 16 som fick presentera
- För att det bara är två veckor kvar tills jag har hela min fina familj här på besök
- För att jag har doftljus hemma. Massor av doftljus!

KL

Jag är glad för att jag har kvar mer pengar än beräknat den här månaden så att jag imorse kunde köpa några julklappar = Behöver inte ta alla december pengar till det. :)

kl

Jag är glad över att mina barn är så tålmodiga och snällt följer med till stallet varje dag.
Att min häst är underbar trots sitt humör. Han är lik sin matte så vi passar bra ihop ;)
Att min man kommer hem imorgon efter att ha varit 10 dagar på utlandsjobb. Längtar efter honom ♥

kl

Jag är glad för att jag har fått sova i en bra säng i två nätter.

kl

För att helgen på det stora var väldigt fin.
För att det var jävligt kul att gå på Game On på Tekniska och bara få utlopp för all nördighet och barndomsnostalgi.
För att han kanske tycker om mig lite ändå.

kl

Jag är glad över att jag har världens finaste ponny. Han är himla duktig och lyssnar snällt trots att det vi gör är urbota tråkigt enligt honom. 4 skrittvarv i paddocken är mesigt ;) (under inridning). Men snart kommer vi ut i skogen istället och det ska bli så kul!

*kl

Att jag gick upp tidigt, var ute med hund + häst 2½ timmas promenad OCH bytte till vinterdäck + lagade handbromsen på bilen.
(hann med stallmöte, eftermiddagspromenad med mamma och laga matlådor också)

Kommer sova gott inatt

kl

Är glad över att min man är hemma och han är världens mest underbara man som gått på jorden ♥
Ni anar inte hur fin den här killen är!

Jag är väldigt glad nu ♥♥♥
superduper glad ♡♥♡♥♡

Massa ♥♥♥♥ :D

Åh, vad härligt det låter <3<3<3 Glad för din skull.

---------

Idag är jag glad för att det gick bra i köket/skolan =D och för att jag snart (om en månad ungefär) ska åka hem! =D

//r

//r

Precis lika lycklig idag ♥

Är glad över att jag fick ett fint sista samtal med min behandlare på äsenheten idag. Sticker ändå lite i hjärtat att det var sista gången, men är otroligt glad över att jag haft henne i mitt liv dom senaste tre åren!

KL

Jag är glad för att det är soligt ute, för att jag ska på en rolig intervju idag och för att det är mindre än en vecka kvar tills familjen kommer hit! :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar