Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

Glad för att jag får gå på universitet!
Glad för att jag har det så enkelt som svensk!

Håller tummarna som fan för dig, Mirre! Du får gärna berätta sedan hur det gick :)

kl

Idag är jag glad över att jag varit ute på första skrittrundan med min häst! en tjej i stallet var snäll och följde med hela rundan och det gick hur bra som helst.
SupersuperSupersnällt av henne!

Underbara häst ♥♥♥

kl

Kommer vara på gott humör den resterande dagen eftersom jag just fick omotiverad rabatt på GameStop, samt för busschauffören som erbjöd sig att köra ut mig till min hållplats, trots att han egentligen inte ens skulle passera den (klev på och frågade om linjen åkte till X, vilket den inte gjorde, men han kunde köra dit mig ändå). Fina fina främmande människor!

Även för att det är soligt och fint och jag ska ut och skritta i skogen. Mys!

KL

Jag är glad för att min prinsessa har fått komma hem från veterinären på test! :love:

kl

glad för att jag träffade en ny universitetskompis och snackade i över i timma idag (igår).

KL

Jag är glad för att jag & fästmannen fixat 15 månader av tiden imorgon.. Det går framåt och fort går det! :banana:

KL

Jag är glad för att en jobbig dag är över och jag har universums skönaste och mest välbehövliga hemma-myskväll framför mig. Tänk att lite fri tid i soffan kan göra en så lycklig! :p

KL
Tack snälla ni :)
Glad över att jag har en arbetsintervju på måndag på ovan nämnda jobb
:)

Senast ändrad:

kl

Är glad över att jag har världens finaste man.
Han är verkligen världens bästa och jag är så tacksam över att jag har honom. Den mest förstående och förlåtande mannen som finns. Han är mitt ♥

kl

Glad för att jag ska träffa några kompisar idag och för att jag skickade iväg ett viktigt mail!

kl

För att Assassin's Creed IV kommer om sex timmar, och för att det innebär att jag har något annat än jävelskap att tänka på och för att... tja, spel? Mvh ska stänga av mobilen, hamstra sex liter Cola samt en fet amerikansk pizza som räcker i minst tre dagar, och bygga en koja medelst soffa, duntäcken, kuddar och madrass framför TV:n. Tar inte ansvar för när jag duschar nästa gång.

cartman-wow-sunder.jpg

kl

Jag är glad över att jag hade ett väldigt bra samtal med psykologen idag :)
Även glad över min fina familj, min man som älskar mig gränslöst och mina underbara vänner och djur. Är tacksam för livet jag lever just nu.

kl

Jag är glad för att framtiden känns ljusare idag än vad den gjorde igår.

kl

Glad för att hästen flyttat till ett bra stall idag. Ett ångestmoment mindre.

kl

Glad för att sambon kommer hem idag, har inte träffat honom sen i fredags morse och jag är såååååå ensam *yyyyyyyl* :p

Jag är glad för att jag bakade pitabröd igår för första gången och de blev jättebra =) Åt ett med fyllning nu till frukost= mums!

//r

KL

Glad att vi köpte vårt nya hus som känns så himla perfekt för oss, och glad att det bara blir finare och finare allt eftersom renoveringen framskrider!

Glad att jag var i Ullared igår och hittade massa bra och roliga saker!

Glad att jag har min fina man och våra härliga hundar :love:!

Glad att jag snart ska sätta igång och flytta bokhyllor för att få vardagsrummet att bli ännu bättre möblerat!

Glad för mycket idag, trots att det vägrar bli ordentligt dagsljus ute och att det spöregnar :D!

kl

Jag är glad över att trots allt så verkar jag ha ett samvete. Skönt att veta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar