Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Bra gjort!

kl

Glad för att jag har köpt en termos som jag kan ha på bussen nu när jag börjar skolan:D

Robin Hobb kommer till SF-bokhandeln 6november!!!
AAAAAHHH!!!!
Det kan hända att jag börjar spontangråta åååhh :love: :love: :love:

kl

Så glad för min underbara fantastiska sambo :love: Han må vara lite småknasig emellanåt men det går aldrig länge utan att jag får bevis på varför jag älskar honom så mycket :love:

kl

Jag är glad över det fina höstvädret och att jag kunde njuta av det ordentligt under en långpromenad och picknick :)

knapp

Glad för att jag skrivit kontrakt på mitt nya rum. Samt tagit mod till mig och sagt upp det jag har nu.

Sen är jag glad för att jag faktiskt är trött nu. Har vänt på dygnet de senaste dagarna men behöver vända tillbaka det till imorgon.

KL

Jag är glad för att det verkar som att jag äntligen lyckats bli av med de stressande, jobbiga känslorna som legat och skavt i mig hela veckan. Ingenting har egentligen förändrats, men det känns som att jag accepterat saker och ting lite bättre och hittat tillbaka till lite ro i själen igen. Hoppas bara att jag får sova gott nu också!

kl

Glad för att jag just fick tillbaka mina pengar från idiotföretaget som försökte blåsa mig och gjorde sig okontaktbara. Det var tydligen inte lika roligt att vara okontaktbar när jag skrev och hotade med Kronofogden. Mycket välkommet tillskott i denna månads haltande ekonomi, rent bortsett från att jag är sjukt nöjd med mig själv för att jag vågade stå på mig haha.

Bra gjort!

kl

Jag är glad för att jag har träffat en person på universitetet som verkar vara mycket bra vänmaterial!:)

kl

Jag är glad över att jag precis gick in på tradera och såg att jag har 5 av 5 i omdömen :)
Har legat på 4,9 i all evighet känns det som.

Jag är glad för att jag har träffat en person på universitetet som verkar vara mycket bra vänmaterial!:)
Åh vad roligt, sånt är så himla fint! :)

KL

Jag är så glad för att min pojkvän alldeles nyss sa på Skype "Oh, and btw, I won't be able to Skype tomorrow, I'm going out with my friends for dinner". Åh, vad trevligt sa jag då. "Yeah, super nice. We're going to the sushi place you like, and I'll tell them all about how amazing you are and how much I love being in Stockholm".

:love: :love: :love:

Låter kanske assmörigt men jag bryr mig inte det minsta. Han är så fin bara.

Hur går det med vännen då? Är den fortfarande lika lovande? :bump:

Jaaa, min spanjor :love: Han är bara så ljuvlig!

Ja absolut!:bump: Vi träffades inte idag, men vi smsade lite. Förhoppningsvis träffas vi imorgon!:D

:D

Åhå så kul! Jag älskar ibörjan när man lär känna folk, känns typ lite som att dejta :D "Kan jag verkligen SMS:a igen och fråga om hon vill fika, är jag inte lite fööör på nu? :nailbiting: " :D

KL

Hittade en jacka på rea som blir perfekt i vinter, just svarat på en annons om medryttarhäst som jag hoppas står nära nog och sökt ett jobb som jag veeerkligen vill ha. Så håll tummarna är ni snälla ;) :)

kl

Jag är otroligt glad över att jag har min häst. Mitt ljus i tunneln ♥

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar