Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

haha :rofl: Skulle nastan slanga in den pa bildtraden, snyggt sjalvportratt sadar, kanns valdigt likt mig bade igar och idag nar jag sag den dar dumma bilden igen!!

*slickar på chokladen*
angel.gif

Sök på My Little Kitchen sjokoladeboller så hittar du det receptet jag använde. Kan förresten nämna på en gång att det står salt i steg för steg-receptet, men det ska inte vara salt i dem alls utan det är sockret som avses. (Eller tja, det finns recept där man ska ha salt också, men jag skippade det helt.)

kl

Glad för att jag idag äntligen fick tummen ur och köpte en fin soffgrupp! Nu ska det bli mysigt här hemma och min (exets) skabbiga skinnsoffa ska uuuut! :D

Kl
Glad för att det börjar kännas lite mer välstädat och i ordning här hemma igen, och för att jag har massa energi igen efter att ha jobbat lite mindre ett par dagar.

kl

Glad för att sambon också har en cykel så vi ska ut och cykla snart!!!!:bump:

KL

Glad för att jag är LEDIG i morgon! :bump: Jag kommer att ha att göra ändå (och inte bara roliga saker dessvärre) men så jävla skönt med en ledig vardag för en gångs skull.

Härligt!:D

kl

Jag är glad för att det redan är onsdag imorgon, då är det inte så lång tid kvar till måndag.
Jag är glad för att min vän är gravid! Hon ska få tvillingar!:bump:

:rofl:

kl

Glad för att sambon och jag hade ett bra samtal idag.
Jag är också glad för att jag har fått ut tårarna.

*kl*

På att jag klarade teoriprovet idag! :banana:

Nu är det bara uppkörningen på onsdag kvar. :nailbiting:

kl

Är glad över att jag hade ett otroligt givande samtal hos psykologen idag.

*KL*

Jag är glad för:

att jag älskar min utbildning.
att jag älskar staden jag bor i
att min bästis kommer hit om några veckor
att jag inte hade några hål i mina tänder och hamnade i en jättelåg prisgrupp på frisktandvårds-försäkringen
http://www.wimp.com/cutestbaby/

KL

Jag är så glad för att jag ligger i min sköna soffa efter att ha tittat på Bachelor halva kvällen och haft världens finaste spanjor som legat och spoonat mig. Tända ljus, bästa killen och världens bästa skitserie på TV. Nu ska jag om en pytteliten stund gå och lägga mig och jag känner mig så lycklig och nöjd. Äntligen är han här, och äntligen är vi tillsammans. Han ligger i min säng, vår säng, varje kväll nuförtiden. Helt otroligt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar