Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

FAN VAD GLAD JAG BLIR/ÄR FÖR DIN/ER SKUL!! :love:

*KL*

jag är glad för att jag, efter 3 års uppehåll, snart ska få klättra upp i sadeln igen! Måtte bara rygghelvetet hålla! :banana: :banana:

Åh det låter verkligen så fantastiskt fint!!

KL

Jag är glad för att jag är ganska allmänt hög på livet just nu. En extremt ovanlig känsla, så jag känner mig lite förvirrad mitt i allt. :p Men det är så härligt, för omväxlings skull om inte annat!

KL

Jag är glad för att jag har haft en fantastiskt trevlig kväll med mina hyresvärdar, som i själva verket är föräldrarna till en av tjejerna jag delar lägenhet med. Var en gnutta orolig för att vi skulle ha svårt att förstå varandra (Yorkshiredialekten är inte att leka med serru!) och att det skulle bli lite konstigt, men det känns verkligen som att jag känt dem hela livet. Och så blev jag ju bjuden på restaurang, till på köpet! Glad student :)

kl

Jag är glad över att det gick så bra att rida idag. Under inridning och vi övar på vänster, höger och stanna just nu och han lyssnade bra idag :)

:love: Mina hormoner gör att jag nästan gråter när jag läser det!:love:
Haha! Åh vad gullig du är :)

FAN VAD GLAD JAG BLIR/ÄR FÖR DIN/ER SKUL!! :love:

*KL*

jag är glad för att jag, efter 3 års uppehåll, snart ska få klättra upp i sadeln igen! Måtte bara rygghelvetet hålla! :banana: :banana:
Tack! :) :)

Fint att få rida igen! Hur har det gått?

Åh det låter verkligen så fantastiskt fint!!

KL

Jag är glad för att jag är ganska allmänt hög på livet just nu. En extremt ovanlig känsla, så jag känner mig lite förvirrad mitt i allt. :p Men det är så härligt, för omväxlings skull om inte annat!
Ja, det är helt otroligt fint faktiskt :)

Gud vilken bra känsla! Jag hade det så förut också när jag bara gick runt och var så nöjd och lycklig liksom. Njut! :)

*kl*
Glad att jag och sambon förmodligen (om inget extremt oväntat händer) ska köpa en liten gård/torp :bump::bump: . Ett litet mysigt hus med lite utebyggnader där stall ska fixas och 3,7ha mark. Jag kommer i framtiden se min häst från köksfönstret :) och får dessutom anledning att skaffa en till :D

kl

Jag är superglad över att det gick så bra att rida idag.
Han är så duktig min kille ♡

Men ååååååååååååååååååååå!:love: Alltså vad är det med mina hormoner?! Skulle kunna börja gråta för din skull också!!!:love:

kl

Jag är löjligt glad just nu, för jag har nyss uppdaterat min relationsstatus på facebook, haha :love:

:bump:. Superspännande är det. Så skönt det ska bli att slippa bo i stan och äntligen bli bonnatös :D

KL

Jag är så glad för att jag ligger i min sköna soffa efter att ha tittat på Bachelor halva kvällen och haft världens finaste spanjor som legat och spoonat mig. Tända ljus, bästa killen och världens bästa skitserie på TV. Nu ska jag om en pytteliten stund gå och lägga mig och jag känner mig så lycklig och nöjd. Äntligen är han här, och äntligen är vi tillsammans. Han ligger i min säng, vår säng, varje kväll nuförtiden. Helt otroligt.

Blir alltid så glad av dina inlägg. :D

Hittade en gammal bild häromdagen som Joel tog under vår första höst tillsammans, kom att tänka på den nu när jag läste ditt inlägg. Då var jag så lycklig som jag nog någonsin kommer att vara; nykär som tusan, planerna för att börja plugga gick som på räls, allt rullade på jobbet, hela familjen mådde bra, osv osv. Sommaren och hösten det året kommer jag alltid minnas som den bästa tiden i mitt liv.

Blir alltid så glad av dina inlägg. :D
Haha! Jag med faktiskt! :D

Hittade en gammal bild häromdagen som Joel tog under vår första höst tillsammans, kom att tänka på den nu när jag läste ditt inlägg. Då var jag så lycklig som jag nog någonsin kommer att vara; nykär som tusan, planerna för att börja plugga gick som på räls, allt rullade på jobbet, hela familjen mådde bra, osv osv. Sommaren och hösten det året kommer jag alltid minnas som den bästa tiden i mitt liv.
Åh, gud så fint, det låter helt otroligt. Hoppas du får en ny omgång av bästa tiden i ditt liv i framtiden :)

Här går inte allt på räls tyvärr, har det alldeles för rörigt omkring mig för att må bra, för mycket att oroa mig över. Därför är jag otroligt tacksam över att min pojkvän är här. Han stöttar, lyssnar och förstår, peppar och gör mig glad.

Det är ju det som är så fint med att ha bra människor i sitt liv, att det finns någon som stöttar. Väldigt tråkigt att höra att ditt liv inte går på räls i övrigt, jag vill att ditt liv ska gå på räls! Vi kan tycka lite synd om varandra. ;) Jag har varit sjuk i åtta dagar och har tenta på fredag, dessutom i ett ämne som är så in i bänken svårt, och sambon slår nästan knut på sig för att göra mitt liv så enkelt som möjligt.

Väldigt tråkigt att höra att ditt liv inte går på räls i övrigt, jag vill att ditt liv ska gå på räls!
Åh gud vad rar du är, nu blir jag alldeles rörd här :)

Och ja, jag tycker absolut lite synd om dig! Gud så segt att vara sjuk så länge och speciellt med tanke på tuff tenta. Men fin och bra sambo som hjälper till så mycket han bara kan låter alldeles underbart fint däremot, det är värt så otroligt mycket!

KL

Jag är glad för att jag kärat ner mig lite i en pöjk som av allt att döma nog kärat ner sig lite i mig också :) Kan bli riktigt bra det här!

Jag är glad för att jag fick skjuts hem från stallet, och för att det var fint väder när jag gick dit.

kl

Är glad över att min tös fick en jättefin födelsedag :)

*KL*

Jag är glad för att jag idag tog tag i saken och beställde tid för att få prata med en kurator/psykolog på ungdomshälsan - den här gången tror jag att jag har lyckats fånga mig INNAN det hela går åt helvete. Och det är ett ganska stort steg framåt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar