Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

För att jag verkligen förärats med så allt igenom genomsköna, fantastiska, underbara, bästa vänner. Fina jävla människor, jag har skrattat hela dagen så jag gjort ljud som låtit som om en efterbliven säl med talstörning hostat, knullat, drunknat, kvävts och slagits ihjäl på samma gång. <3

KL

Jag är glad för att jag äntligen sagt upp mig från mitt extrajobb. 3 pass kvar! :D

kl

För att jag är så jävla nöjd med livet just nu. Allt går så bra. Jag hade världens finaste långhelg i Stavanger förra veckan med konsert, Lightzone och alkohol, i skrivande stund har jag pengar och självförtroende, och jag ser fram emot en höst med mer pengar, landet, nära och saknade vänner, shopping, och efter nyår turné och album med världens bästa band, som jag ska se med de bästa norska och svenska vännerna. Även glad för att jag varit övertygad länge om att sagda band hatat mig, men att jag nyligen blev motbevisad med råge.

Livet är FINT. Jag är lycklig. Kan inte minnas sist jag var det. Åh.

Som om det inte räckte med hur överjävla glad jag är över, ja, samma saker, plus att jag dessutom är på landet nu med en hög böcker, tvspel och framförallt - INGA TVKANALER. Så blir jag nu ÄNNU MYCKET GLADARE av att läsa det här :love: vi är bäst och hösten blir bäst och vintern och våren blir OCKSÅ bäst :D

Kl

Glad över att jag ska ut och äta med fina vänner och finaste pojkvännen ikväll. :love:

Önskar att jag kunde varit lite mindre förkyld bara...

kl

Är glad över min stund med hästen innan ikväll. Åkte sent till stallet så var där själv. Jättemysigt!
Tycker om att vara sent i stallet och höra hästarna stå och äta. Just nu går dock fortfarande alla ute dygnet runt men snart så!
Är även glad över att jag orkade ge mig ut på stan idag och fixa lite ärenden samt att vi blev klara med tapetseringen g dottern rum så hon kan få flytta in dit imorgon.

KL

Jag är glad för att jag ska ha en bra dag imorgon med fina saker inplanerade, och förhoppningsvis kommer jag även att vara med mobil igen när dagen är slut. Nog för att det är rätt skönt att leva utan telefon, men jag saknar det där med väckarklocka, påminnelser och musikspelare...

kl

För att jag har detta.

IMG_3694.jpg

De är inte så snygga (det är inget jag gör i matväg), men de väger upp för det med att vara sjukt jävla övergoda.
Åh, Norge, boller med sjokolade är det bästa ni gett oss, näst efter Skambankt och Kaizers då.

Härligt att höra!

Kl
Glad över flera saker ikväll :)
- riktigt bra träningspass med hunden
- härligt samtal med bästa vännen
- att jag fick blommor på jobbet idag
- att jag först konstaterar att jag har massa (facebook) vänner med väldigt bra liv, och konstaterar sen att mitt liv numera är minst lika bra det :)

NEJ vad taskigt, ar sa sjukt hungrig att jag nastan slickade pa datorskarmen..

halvt kl
Jag ar ratt glad och tacksam att jag bara har 7 minuter kvar av min arbetsdag :banana:

Alltså lägg av!! Det är INTE okej att lägga upp en sådan bild på en måndag (okej, du la upp den i går kväll, men jag ser den på en måndag), eller någon annan veckodag heller för den delen... :nailbiting: Satan i gatan vad chokladsugen jag blev nu, skärmslickning är ta mig tusan inte långt borta här heller! :d

Edit: Ehm.... Kan man få ett recept på det där? :angel:

kl.

Att jag är bättre från bihåleinflammationen jag fick och att det är fint höstväder ute idag :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar