Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

kl

För att jag äntligen, efter så mycket rageande och smällande av kontroller, fått arslet ur vagnen och fått detta gjort.

IMG_3431.jpg

Om ni bara VISSTE hur befriande det var. Det känns som att ha renat huset från satan, Exorcisten-style.
Jag tror att allt ont i mitt liv kommer bli bra nu.

KL

Idag är jag glad för att jag har/har haft en riktig feel good-dag för mig själv. Jag har sett film, läst en massa i min bok, bakat bullar, gått en promenad, städat lite lätt, lagat mat och njutit av att bara vara. Så skönt!

Ouch, så skönt det måste vara att få ett sånt besked!

KL

Jag är glad för att det har varit en satans bra dag helt enkelt! Jag har haft kul på jobbet, det är underbart härligt väder, jag har varit ute på en aspepp och skön promenad-/joggingrunda och nu är det helg! :up:

Jag är glad över att jag hade en sjukt kul kväll igår och att jag har en händelserik helg framför mig. Sen att solen skiner över vår vackra huvudstad idag gör ju inte saken värre. :)

kl

Glad över att det bland alla stolpskottsidioter finns en och annan vettig människa. Bra skit.

kl

Glad för att världens finaste man ska fixa antingen den planerade helgen i Norge eller valfri annan weekend i höst för att få tid ihop och göra något kul tillsammans. Och glad för att jag börjar känna mig mer och mer säker på att våga flyga på min första långresa och faktiskt ta mig till Tokyo... något år. Skulle vilja åka nästa, men då ska världens bästa band turnera. Men... 2015?

*KL*

Jag är SÅ glad för att:

Jag blir sambo om 11 dagar. Elva (!!!) ynka dagar! Hurra hurra i förtid!
Jag ska ha min fina syster och min fina Mammas hos mig i helgen och dricka drinkar och vin och äta popcorn och titta på Sex and the City!
Jag ska ha världens skönaste avslutning på helgen på söndag: The Bachelor på TV :D
För att jag i år ska få fira jul med min pojkvän för första gången :) Vi ska en fin liten julgran med dekorationer från våra länder och pynta lägenheten jättefint :love:
För att vi ska dra till Madrid över nyår och träffa världens raraste svärföräldrar, äta god mat, dricka drinkar och, sist men inte minst!, äta KFC :love:

Mycket att vara glad för :)

[Ja, man får spy på antalet tramsiga smileys jag har i det här inlägget. Jag bjuder på det!]

Du, jag, Lily, Anette och förhoppningsvis Majken. Ja!

kl

Glad för att det verkar som om allt till helgen mot alla odds kommer lösa sig, samt glad för vännen som hämtade upp mig utanför stan när bussen stannade pga. nynazist som skulle mäta kuken med utländska busschauffören.

... går det inte att åka buss i den där stan eller? :rage: Människor.

Glad över att jag är hemma, över att det var trevligt på jobbet idag och att jag har te. Gött :)

Hurra för dig!:banana::bump::D:D:D:D:D:D

kl

Glad för att jag har en bra känsla i magen idag. Mår bra.

Åh gud vad roligt! Vad härligt det låter :)

kl

Jag är glad för att, när hela livet plötsligt vänds upp och ner, så har jag min underbara familj och sambo att luta mig mot. Vet inte vad jag hade gjort utan dem. Mina klippor :love: Är så tacksam!

Jaaa, det är himla härligt faktiskt :)

*kl*

Jag är, som alltid, glad för min sambo. Jag hade humöret nere i skorna när jag svärandes satt och försökte lösa en seminarieuppgift när han säger "Kan jag göra något för att göra ditt liv lite enklare?". Det räckte med att han frågade för att jag skulle bli lite gladare. Gulle.

Åh så där säger alltid min kille också, "Is there anything I can do to help?" :love: Och jag svarar aaaaaalltid samma sak: berätta nåt som gör mig glad! Och så berättar han nån tramsig historia om hur han glad han blev när jag SMS:ade första gången och frågade om han ville äta middag med mig, eller att nåt urgulligt djur lever tillsammans för hela livet eller nåt i den stilen. Funkar alltid. Så himla fint!

KL

Jag är glad för att jag har kunnat bocka av varenda liten punkt på att göra-listan idag, och den listan var minsann inte att leka med! Och i morgon ska jag ha en mysig dag i Köpenhamn med min fina mamma, bara traska runt och titta på snygga designsaker, äta gott och njuta av varandras sällskap. Fina livet! :)

kl

Jag är för en gångs skull glad över min födelsedag och har inte dödsångest som jag brukar ha. Så det verkar bli en bra dag idag :)
Är också glad över att jag vann på en av lotterna jag fick i morse och att min pappa ringde och sa grattis. Det hände typ...1998 sist?

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?