Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Kul att även sånt uppmärksammas på media! :)

kl

Är glad för att mesta med hästen håller på att lösa sig samt att jag gjort allt som behövde göras idag! Krävs mycket självdiciplin när man varken har jobb eller studier på campus ;)

KL

Jag är glad för att jag haft en härlig eftermiddag med road trip och fina outlet-fynd. Och så är jag ledig i morgon! :bump:

KL

Jag är glad för att jag snart ska påbörja min drömutbildning och flytta och få träffa massa nytt folk! Ska bli så spännande :)

Och McFlurry - tack :) nackdelen är att jag nu har massa tid för att vara nervös inför uppkörningen..

Får man fråga vad det är för utbildning?:)

kl

glad för att vi har anlänt till lägenheten.

Ställer samma fråga som föregående, vilken utbildning och vart? :)

KL

Jag är glad för att mina fina sambos kommer hem idag och att vi flyttar ihop! :D

kl

Jag är glad för att jag ska få umgås med min pappa idag och göra något ihop bara vi två, det var länge sen. :)

kl

Så sjukt glad åt att min punktering kunde lagas och jag slapp köpa fyra nya däck såhär ett par dagar efter hundköp.
:banana:

kl

Glad för att de senaste dagarna innehållit händelser och annat som på olika vis fått mig att inse att jag kanske faktiskt har ett litet, litet värde för vissa, samt att jag kanske inte är helt jävla oduglig och oattraktiv ändå. Att jag kanske faktiskt också är sexuell i vissas ögon. Jag tycker fortfarande inga positiva saker om mig, och kommer heller aldrig att göra förrän jag gjort ett antal skönhetsingrepp, men ändock. Det är åtminstone inte fullt lika negativa saker.

kl

Jag är helt överlycklig över att min underbara man installerade min fina diskmaskin igår så jag slipper diska för hand numera :banana:
Det går ju liksom inte bli gladare :D

När mamma släppt av mig i morse såg hon vaktmästaren och pratade med honom om att det regnar in i min (vår) lägenhet, och nu ringde han och sa att han beställt hantverkare. :)

KL

Glad för att jag beslutat att flexa ut i eftermiddag och ta en rejäl skogspromenad med hundarna vid lunch :love:

kl

För att jag har sjukt bra ekonomi ATM och därför spenderat lite mer pengar än jag egentligen gör på fina fina höststövlar och trenchcoats. (Att jag sedan behövt samma pengar till flygtåg och grejer nästa vecka och nu lär jobba ikapp kan vi väl ha överseende med?)

Glad för att jag precis fått fyra beställningar av teckningar, vilket också är första gången någonsin eftersom jag tidigare bara sålt färdiga bilder. Visserligen får jag inget betalt för dem, men själva grejen att några människor faktiskt vill köpa sådant jag gjort känns lovande inför mina funderingar på att försöka jobba med spelgrafik i framtiden.

Vad kul!:D

kl

Jag är glad även idag för att ha sprungit nästan 7 km trots den olidliga värmen!
Och för att jag tvättat nästan alla fönster.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?