Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

KL

Idag är jag så in i bombens glad och lättad för att jag fått veta att min BBFH (Bitch Boss From Hell) på extrajobbet har slutat! Fy tusan så mycket bättre, roligare och lättare det kommer att bli att gå till jobbet nu när inte hon är där och gör livet surt för allt och alla! Att det dessutom är en av mina underbara kollegor som fått ta över rollen som chef gör inte saken sämre... :D

Härligt:D

kl

Jag är superglad för att sambon just fick post! Han får byta universitet och därmed fortsätta utbildningen!!!!!:banana:

kl

Idag har vi varit tillsammans i ett år, jag och min trygghet
99d275301d8711e39cae22000a9f1378_6.jpg

kl

För att den hör veckan varit så fantastiskt fantastiskt fin. Det har varit tårar och sorg men allt i allt har saker ändå gått så mycket bättre än de borde ha gjort.
Och fina älskade Kaizers. Underbara som aldrig förr när de tar farväl.

KL

Idag är jag glad för att jag trots min depp-svacka orkade gå ut och få ur all energi ur mitt energiknippe till hund (har fått hjälp av en vän några dagar/vecka senaste tiden) Så det var en egoboost att jag orkade, ett steg åt rätt håll! :)

KL

Just nu är jag så nedrans glad och nöjd över att jag trotsade 1) det usla vädret 2) min för dagen totalt bristande motivation 3) det faktum att min energinivå befinner sig någonstans på -15523 av en skala mellan 1-10, och gav mig ut på en träningsrunda. Snorsegt, men jag gjorde det! Och lyckades t.o.m. göra rundan längre än vad jag brukar (och därtill sätta personbästa på den sträckan!!!). SÅ skönt nu efteråt!

kl

Jag är glad över att det ändå gick rätt bra igår på hästutställningen. Han var otålig och spänd men det var bra träning.

Jag är även väldigt glad över alla födelsedagspresenter jag fick tidigare i veckan och för att jag motionerat idag och orkade springa 5 km non stop med tanke på att jag inte sprungit sen i våras.

Ni är så himla fina Mackan! Stort grattis. Jag minns när du började skriva om honom här på buke, och nu är ni sambos. :love:

Fin bild! Grattis :)

KL

Idag är jag glad över att jag inte skulle vilja befinna mig någon annanstans just nu! Life is good så att säga.

:love:
DU är så fin Kåmpiz! Detta året har varit sjukt, indeed. Vuxenpoängen har haglat över mig och min ingenjör :D

Wysiwyg - Tack!!

Men vilken vacker bild! :love:

KL
Idag ar jag glad for att det regnar! Vi har inte haft ett ordentligt regn pa ett tag, sa dagens ovader var precis vad som behovdes infor sommaren.

Inför sommaren?O_o

kl

Jag är glad för att:
- Jag har varit ute och sprungit
- Jag har fått hem min nya klocka!!!!!!:love:
- Sambon och jag ska på internationella bilmässan idag.

Ja:)

Jag är glad för ganska omvälvande saker idag:
- Jag och min pojkvän skriver kontrakt och lägger kontantinsats på vår första och alldeles perfekta bostadsrätt! Den är allt jag drömt om och jag kan fortfarande inte fatta att vi faktiskt vann budgivningen och äntligen kan få ett liv ihop!
- Fick ett brev angående ett långdraget försäkringsärende som ÄNTLIGEN blivit avslutat och ersättningen är skyhögt mycket mer än jag kunnat föreställa mig. (Bra timing av försäkringsbolaget, för vi har ju en lägenhet att möblera nu! :D)
- Det är höst och det är ju den absolut vackraste årstiden!

Gud vilken bra måndag!

Grattis till drömhemmet! :)

*kl*

Jag är glad för att:
*Min intensivkurs påbörjades idag och min lärare är fantastisk!
*Jag trotsade min ångest gällande att åka tåg och lyckades åka fram och tillbaka utan att få en panikattack.

Fin måndag m.a.o!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar