Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Men åh vad gullig du är! :)

Haha näpp, han är från Madrid och de brukar har runt 5 grader på vintern. Får de snö försvinner det på en gång. Han har varit i Sverige förut på vintern men aldrig när det faktiskt varit superkallt utan som kallast har det varit -3. Då kunde han inte känna sitt ansikte stackarn och led lite grann. Så jaaaaa, hur detta ska gå får vi se ;)

Hur ska jag uttrycka mig..? Det är så underbart med såna skillnader! För oss är ju -3 ingenting:D Det är så kul att uppleva sånt ihop tycker jag!:D Hur vissa saker inte är självklara för andra!
Verkligen spännande! All lycka till er!

:eek: :eek: Näää! Gud vad häftigt! :bump:

kl

Jag är glad för att jag hittade lite kläder och en superfin sjal idag!

Ja, det är rätt häftigt faktiskt! :)

Och tack så mycket! Du är väldigt rar! :)

Ååh lyckost! Var ska du? Jag var där i januari förra året, helt fantastiskt!

KL

Idag är jag glad för att jag hunnit/orkat med både att jobba, tvätta, städa, laga mat och betala räkningar. Och så lite slappande, till på köpet. Jag är nöjd nöjd nöjd!

Ååh lyckost! Var ska du? Jag var där i januari förra året, helt fantastiskt!

KL

Idag är jag glad för att jag hunnit/orkat med både att jobba, tvätta, städa, laga mat och betala räkningar. Och så lite slappande, till på köpet. Jag är nöjd nöjd nöjd!

Jag ska till Kapstaden, har en vän som har flyttat dit så jag ska hälsa på henne! Vart var du? :)

I Kapstaden! Några dagar där i centrum, och sedan en vecka i Camps Bay. Otroligt vackert och nära till mycket (du måste ju såklart åka till Cape Point, till pingvinerna på Boulders Beach och till hamnområdet V&A Waterfront), men kallt och ganska livligt vatten (mycket vågor och sådär) i havet. Dock helt okej att doppa sig i ändå, med tanke på de höga lufttemperaturerna...:)

Att jag ska boka englandsresa på måndag (I hope) för slutet på september :) En spelning eller två, hälsa på alla människor :love: och åka till Brighton några dagar för xbox, cider och en väldigt söt pojk. Som inte har flickvän, till skillnad från en annan slyngel i London, hmph.

I Kapstaden! Några dagar där i centrum, och sedan en vecka i Camps Bay. Otroligt vackert och nära till mycket (du måste ju såklart åka till Cape Point, till pingvinerna på Boulders Beach och till hamnområdet V&A Waterfront), men kallt och ganska livligt vatten (mycket vågor och sådär) i havet. Dock helt okej att doppa sig i ändå, med tanke på de höga lufttemperaturerna...:)

Tack för tipsen, det uppskattas mkt! Har inte kollat upp än vad jag vill se, men de här sakerna måste jag ju definitivt uppleva! Iiih, va förväntansfull jag blev nu haha :D

Jag är glad att jag har så många fina personer kring mig. Lätt att glömma när motvinden är jobbig <3

Grattis på födelsedagen!

kl

Jag är glad för att hundarna är så mysiga.

Åh vad härligt med London! :love: Och ska du träffa dejten också? :)

En annan dejt haha :angel:
Mr Londondejt har flickvän. Nothing serious there.

Men det blir ett par dar och en spelning i London först innan det bär av till Brighton.

Tur att det finns många fina killar i England :D När DET nu hände!

Haha! Låter sjukt bra! Åååh vad avundsjuk jag blir! London och hångel liksom. Åh.

Ja :love:
Läängtar! London, hångel och XBOX till och med :D haha!

Fick en grym ryggmassage när jag träffade honom första gången också, hoppas på en upprepning av det :p

Edit: smileyfredag!

Nämen sluta göra mig avundsjuk!! :p Låter sjukt fint! :)

Måste ju passa på när jag har chansen, tro inte att jag inte varit nog avis på dig va! :p

I övrigt glad för The Talented Mr Ripley på tv, en bra bok, varma mackor :love: och lägenheten för mig själv (xboxspelande lillebror gills inte haha). Mys!

Att öppna eller inte öppna vinflaskan är frågan. Lär iofs somna tidigt...

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 559
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II