Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

KL

Idag är jag så otroligt jävla glad för att min pojkvän har köpt sin flygbiljett hit. Om fyra veckor och tre dagar (!!!) flyger han hit med en enkelbiljett för första gången :love: Efter ett år av distansdejtande och distansförhållande, ett år av att flyga mellan Sthlm och Madrid, får vi äntligen äntligen äntligen vara tillsammans. På riktigt.

Jag är så lycklig så det känns som att jag ska spricka. Och bättre ska det bli!

Jaaaa! Helt otroligt, kan knappt förstå det. :)

Och tack kära du! :)

KL

Idag är jag så otroligt jävla glad för att min pojkvän har köpt sin flygbiljett hit. Om fyra veckor och tre dagar (!!!) flyger han hit med en enkelbiljett för första gången :love: Efter ett år av distansdejtande och distansförhållande, ett år av att flyga mellan Sthlm och Madrid, får vi äntligen äntligen äntligen vara tillsammans. På riktigt.

Jag är så lycklig så det känns som att jag ska spricka. Och bättre ska det bli!

Jag är så himla glad för er skull! :love:

kl

Jag är glad för att jag tog tag i disken nu på kvällen istället för att lämna den till imorgon som jag hade tänkt att göra :o

kl

För att folk jag "träffat" på nätet faktiskt verkar fortsätta vilja behålla vänskapen och, i ett par fall flirtig ton och intresse, även efter det att vi träffats IRL. Det låter säkert som en skitlöjlig grej att bli glad över, men jag utgår alltid från att alla jag pratat med ska säga "ew no" när de får se exakt hur ful, tjock och tråkig jag är utanför tangentbordet och de till förbannelse redigerade bilderna.

KL

Idag ska jag och maken åka och köpa tapeter till två av rummen i vårt nya hus som vi får tillträde till 13/9 :love:

Haha ja! Får se hur han tål den svenska vintern :nailbiting:

Kl

Jag är väldigt glad och tacksam över att min kusin och hennes kille hade en skyddsängel med sig i måndags då de krockade med en rattfyllerist i 90km/h. Hur ofta överlever någon sånt liksom? Bilen totalkvaddad, och fattade eld. De två kom ut med brännskador efter bältet, typ. Idioten som körde påverkad kom undan dock.

Haha! Ja just det!:eek::rofl: Brukar det bli kallt och komma nån snö i den delen av Spanien han kommer i från?
Alltså åh! Blir verkligen glad för din skull!:D

Men åh vad gullig du är! :)

Haha näpp, han är från Madrid och de brukar har runt 5 grader på vintern. Får de snö försvinner det på en gång. Han har varit i Sverige förut på vintern men aldrig när det faktiskt varit superkallt utan som kallast har det varit -3. Då kunde han inte känna sitt ansikte stackarn och led lite grann. Så jaaaaa, hur detta ska gå får vi se ;)

Haha han borde flyttat hit på senvåren istället - så han hann förbereda sig. Nu blir det mer chock-terapi ;)

Skämt åsido. De låter fantastiskt alltihopa, väldigt romantiskt :love:

Men jaaa! Och börjar blir orolig, tänk om kylan och mörkret skrämmer bort honom totalt? Tänk om han kommit hit i april maj istället, då hade det varit en helt annan femma.
Syrrans kille flyttade hit i november i värsta kallaste vintern - från Australien. Där kan vi snacka chock!

Himla fantastiskt är det :love:

Men åh, han kan ju värma sig inomhus med dig. Bättre än så blir det väl inte?!

Precis vad han säger! Han pratar glatt och hoppfullt om min soffa och filtar och varm choklad och mys :).

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar