Vad är ni glada för idag? Del 2

Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2

Kl.

Jag är glad för... allt, tror jag! Eller glad, mer en känsla av att jag helt enkelt är lycklig, rätt och slätt.

Jag är så glad och tacksam för att jag råkar ha världens snällaste, mest omtänksamma, snyggaste och häftigaste sambo! Jag älskar mina två jobb. Min riktiga hund är en stjärna som alltid och hennes rygg verkar vara bra på riktigt igen och det lilla bihanget är jag också glad för. Vi målar om hemma och det blir gööörfint. Jag har gått ner i vikt. Jag ser fram emot hösten. Min skruttige morfar mår mycket bättre. Min mormor mår lika bra som alltid och bjöd på dundermiddag igår.

Livet på en jäkla pinne, helt enkelt. :love:

Det låter helt fantastiskt!:D

kl

- Jag är glad för att jag väger under 54 kg nu och är mer slimmad!
- Jag är glad för att jag red båda hästarna idag.
- Jag är glad för att jag färgade ögonfransarna igår!

KL

Jag är glad för att min bästa vän från Uppsala är påväg hit & ska stanna i 8 dagar! :D

*kl*

Jag är glad för att försäljningen av bostadsrätter i min och sambons blivande bostadsrättsförening går så himla bra! Av de lägenheter som blir inflyttningsklara samtidigt som vår är 31 av 32 sålda och av nästa etapp på 32 lägenheter, som vi inte ens vet när det är inflytt på (2015 någon gång, antagligen) så är ungefär en tredjedel sålda redan. Woho! :D

Grattis!:D

kl

Just nu är jag glad för att det har världens finaste väder!!

Jag är glad för att jag har haft en underbar, avslappnande helg tillsammans med världens bästa vän :love:

Glad att jag inte har så mycket (eller ja, inget) att göra idag, eftersom jag hostat mig igenom hela natten och är ASTRÖTT.

kl

Idag är jag extremt jävla glad för att JAG FLYTTAR HEMIFRÅN! Flyttar in i mitt lilla rum i Lund där jag ska bo med en som pluggar på LTH. Fy satan vad jag längtat efter det här, flyttade hemifrån första gången när jag var 15 och nu blir det för gott den här gången!

Jag är glad över att jag för första gången på nästan en månad ser en liiiiten bättring hos mitt sjuka djur. Det kanske går vägen den här gången:nailbiting:
*passar på att andas och äta lite när jag kan*

Jag är glad för att jag cyklat 73 km idag och för att jag hittat en liten handväska som matchar mina nya skor för det finfina priset 299 kr. :D

Grattis!

kl

Har haft sämsta dagen på riktigt länge MEN jag blev glad när jag ser att min gamla klasskompis fått pris på nyheterna! Vi har ingen kontakt idag men vi gick trots allt i samma klass från förskoleklassen till nian. Sen att det är ett väldigt fint pris och att han får det för att han jobbar mot främlingsfientlighet gör att man trots allt blir lite stolt!

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/siavosh-derakhti-far-forsta-rauol-wallenberg-priset

kl

Jag är väldigt glad över att jag fått förlängd tid på min arbetsträningsplats! :) :)

Grattis i efterskott!

Matmissbrukaren: Skoj!:) Vart jobbar du?:)

kl

glad för att jag har shoppat en del fina saker!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 559
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
652
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag käkar frukost vid 04, den består av 2 ostmackor, juice, kaffe och youghurt. Åker sen och jobbar, jobbar med städ. När jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 474
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II